Serwis wyświetlacza obejmuje naprawę uszkodzonego wyświetlacza. Usługa obejmuje:
- Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu Naprawczego,.
- Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza.
Opłaty?
- 30 dni okres bezpłatny, potem 4,99 zł.
Zarządzanie usługą?
- Aktywacja - automatyczne w ramach wybranych promocji ze sprzętem, w których usługa jest dostępna.
- Dezaktywacja - bezpłatny SMS na 2601 o treści DEAKT SW1 lub poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601.
Jak zgłosić usterkę?
- W ciągu 14 dni, należy zgłosić uszkodzenie na stronie naprawaplus.pl
- Informacje dot. zgłoszenia, jak i sprawdzenia statusu naprawy możesz uzyskać pod numerem Infolinii technicznej: 227161999
Jakie informacje przekazać przy zgłoszeniu?
- Marka model oraz numer IMEI lub S/N (numer seryjny) uszkodzonego sprzętu,
- Imię i nazwisko, adres odbioru i zwrotu sprzętu.
- Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
- Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy do Klienta.
- Dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy.