Polecenie Zapłaty to forma płatności za rachunki, w ramach, której kwota za fakturę jest pobierana z Twojego konta bankowego w ostatnim dniu terminu płatności i wpływa na Twoje konto abonenckie w ciągu 24 godzin od dokonania transakcji.
Jak włączyć/wyłączyć Polecenie Zapłaty?
- Wypełnij formularz Zgody na obciążenie rachunku i wysłać na adres: Polkomtel sp. z o.o, ulica Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem Polecenie Zapłaty.
- Aby odwołać tę formę płatności wypełnij o odeślij na powyższy adres druk Cofnięcie Zgody.
- W celu zmiany rachunku prześlij druk Cofnięcia zgody z poprzednim kontem i jednocześnie wypełnij nowy formularz Zgody na obciążenie rachunku z aktualnymi danymi.
Formularze znajdziesz na stronie www.plus.pl/uslugi/polecenie-zaplaty
Ile kosztuje?
Polkomtel nie pobiera dodatkowych opłat z tytułu tej formy płatności.
Czy rozwiązując umowę muszę wycofać Polecenie Zapłaty?
W momencie rozwiązania umowy zaprzestajemy wystawiania faktur i nie będziemy obciążać Twojego rachunku. Zalecamy jednak przesłanie standardowego druku Cofnięcia zgody na obciążanie rachunku z tego względu, że niektóre banki pomimo braku obciążeń od wierzycieli, nadal naliczają opłatę za Polecenie Zapłaty.
Dodatkowe informacje
- Kontrolą nad prawidłowym funkcjonowaniem usługi zajmuje się Dział Płatności. Dział pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16:00. Numer telefonu do Działu Płatności to 601102607 (opłata zgodna z taryfą operatora).
- Jeśli korzystasz z Polecenia Zapłaty, możesz odwołać zrealizowaną transakcję za pośrednictwem banku w ciągu 30 dni kalendarzowych - jeśli jesteś osobą fizyczną lub w ciągu 5 dni roboczych - jeśli prowadzisz firmę. W takim przypadku bank ma obowiązek zwrócić pobraną wcześniej kwotę wraz z należnymi odsetkami.
- Polecenie Zapłaty dotyczy wyłącznie opłat za rachunek bieżący, tzn. że nie wpłacisz tym sposobem zaliczki na poczet przyszłych rachunków.
- Jeśli posiadasz nadpłatę na koncie, zostanie pobrana wysokość bieżącego salda pomniejszona o nadpłatę.
- Wypełniając druk będziesz musiał podać Identyfikator płatności. Wpisz osiem cyfr, które są numerem konta Klienta w sieci Plus. Jest to konto, na którym znajdują się Twoje numery i wystawiana jest dla nich wspólna faktura. Numer ten widoczny jest na fakturze lub w serwisie internetowym iPlus dostępnym pod adresem www.iplus.pl lub https://logowanie.plus.pl (zakładka Konto i formalności, potem Informacje ogólne).