Usługa - Polecenie zapłaty

Polecenie Zapłaty to forma płatności za rachunki, w ramach, której kwota za fakturę jest pobierana z Twojego konta bankowego w ostatnim dniu terminu płatności i wpływa na Twoje konto abonenckie w ciągu 24 godzin od dokonania transakcji.

Jak włączyć/wyłączyć Polecenie Zapłaty?

  • Wypełnij formularz Zgody na obciążenie rachunku i wysłać na adres: Polkomtel sp. z o.o, ulica Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem Polecenie Zapłaty.
  • Aby odwołać tę formę płatności wypełnij o odeślij na powyższy adres druk Cofnięcie Zgody.
  • W celu zmiany rachunku prześlij druk Cofnięcia zgody z poprzednim kontem i jednocześnie wypełnij nowy formularz Zgody na obciążenie rachunku z aktualnymi danymi.

Formularze znajdziesz na stronie www.plus.pl/uslugi/polecenie-zaplaty

Ile kosztuje?

Polkomtel nie pobiera dodatkowych opłat z tytułu tej formy płatności.

Czy rozwiązując umowę muszę wycofać Polecenie Zapłaty?

W momencie rozwiązania umowy zaprzestajemy wystawiania faktur i nie będziemy obciążać Twojego rachunku. Zalecamy jednak przesłanie standardowego druku Cofnięcia zgody na obciążanie rachunku z tego względu, że niektóre banki pomimo braku obciążeń od wierzycieli, nadal naliczają opłatę za Polecenie Zapłaty.

Dodatkowe informacje

  • Kontrolą nad prawidłowym funkcjonowaniem usługi zajmuje się Dział Płatności. Dział pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16:00. Numer telefonu do Działu Płatności to 601102607 (opłata zgodna z taryfą operatora).
  • Jeśli korzystasz z Polecenia Zapłaty, możesz odwołać zrealizowaną transakcję za pośrednictwem banku w  ciągu 30 dni kalendarzowych - jeśli jesteś osobą fizyczną lub w ciągu 5 dni roboczych - jeśli prowadzisz firmę. W takim przypadku bank ma obowiązek zwrócić pobraną wcześniej kwotę wraz z należnymi odsetkami.
  • Polecenie Zapłaty dotyczy wyłącznie opłat za rachunek bieżący, tzn. że nie wpłacisz tym sposobem zaliczki na poczet przyszłych rachunków.
  • Jeśli posiadasz nadpłatę na koncie, zostanie pobrana wysokość bieżącego salda pomniejszona o nadpłatę.
  • Wypełniając druk będziesz musiał podać Identyfikator płatności. Wpisz osiem cyfr, które są numerem konta Klienta w sieci Plus. Jest to konto, na którym znajdują się Twoje numery i wystawiana jest dla nich wspólna faktura. Numer ten widoczny jest na fakturze lub w serwisie internetowym iPlus na stronie https://iplus.plus.pl/ lub https://logowanie.plus.pl (zakładka Konto i formalności, potem Informacje ogólne).
Powrót