Wykaz bieżącego użycia to usługa, która pozwoli Ci na sprawdzenie listy numerów na które dzwoniłeś, liczbę i koszt połączeń, ilość wysłanych SMS, MMS, użycie GPRS oraz użycie innych usług inicjowanych przez Ciebie od początku okresu rozliczeniowego.
Z Usługi możesz skorzystać, jeśli:
- posiadasz aktywną e-fakturę,
- masz zdefiniowane e-hasło.
Włączenie i korzystanie z Usługi Wykazu bieżącego użycia jest bezpłatne.
Jak włączyć usługę?
- Zaloguj się do serwisu iPlus pod adresem www.iplus.pl
- Wybierz zakładkę „Płatności”, następnie „Narzędzia i usługi dla płatności”.
- Znajdź „Wykaz bieżącego użycia” i wciśnij „Zmień”, a następnie „Potwierdzam”.
- Jeśli nie posiadasz aktywnego e-hasła zostaniesz poproszony o jego zdefiniowanie. Po uruchomieniu ehasła, pojawi się podsumowanie Twojego zlecenia, wybierz „Potwierdzam”.
Gdzie sprawdzać wykaz bieżącego użycia?
- Zaloguj się do serwisu iPlus wprowadzając z e-hasło.
- Na głównej stronie pod swoim numerem, po wybraniu pozycji „Szczegóły” zostaniesz przekierowany do „Bieżących kosztów bez opłat stałych”.
- Następnie, przy numerze telefonu wybierz „szczegóły”. Szczegółowy wykaz połączeń/SMS/MMS/połączeń internetowych za poprzednie okresy rozliczeniowe znajdziesz w rachunku szczegółowym.
- Opłaty zawarte na wykazie bieżącego użycia mają charakter orientacyjny (ostateczne rozliczenie otrzymasz na rachunku).
- Jeśli wykonywałeś połączenia za granicą, to opłaty mogą zostać naliczone z opóźnieniem (zależne od tego, kiedy zagraniczny operator z usług, którego korzystałeś, prześle nam informacje o kosztach Twoich połączeń). Większość opłat za połączenia wykonane za granicą jest dostępna już po 24 godzinach.
- Po zakończeniu okresu rozliczeniowego możesz zamówić biling wykonanych połączeń.
- Usługa nie jest dostępna dla oferty na kartę.