Wykaz bieżącego użycia w ofercie Plus Abonament

Wykaz bieżącego użycia to usługa, która pozwoli Ci na sprawdzenie listy numerów na które dzwoniłeś, liczbę i koszt połączeń, ilość wysłanych SMS, MMS, użycie GPRS oraz użycie innych usług inicjowanych przez Ciebie od początku okresu rozliczeniowego.

Z Usługi możesz skorzystać, jeśli:

  1. posiadasz aktywną e-fakturę,
  2. masz zdefiniowane e-hasło.

Włączenie i korzystanie z Usługi Wykazu bieżącego użycia jest bezpłatne.


Jak włączyć usługę?

  1. Zaloguj się do serwisu iPlus pod adresem www.iplus.pl
  2. Wybierz zakładkę „Płatności”, następnie „Narzędzia i usługi dla płatności”.
  3. Znajdź „Wykaz bieżącego użycia”  i wciśnij „Zmień”, a następnie „Potwierdzam”.
  4. Jeśli nie posiadasz aktywnego e-hasła zostaniesz poproszony o jego zdefiniowanie. Po uruchomieniu ehasła, pojawi się podsumowanie Twojego zlecenia, wybierz „Potwierdzam”.


Gdzie sprawdzać wykaz bieżącego użycia?

  1. Zaloguj się do serwisu iPlus wprowadzając z e-hasło.
  2. Na głównej stronie pod swoim numerem, po wybraniu pozycji „Szczegóły” zostaniesz przekierowany do „Bieżących kosztów bez opłat stałych”.
  3. Następnie, przy numerze telefonu wybierz „szczegóły”. Szczegółowy wykaz połączeń/SMS/MMS/połączeń internetowych za poprzednie okresy rozliczeniowe znajdziesz w rachunku szczegółowym.
  4. Opłaty zawarte na wykazie bieżącego użycia mają charakter orientacyjny (ostateczne rozliczenie otrzymasz na rachunku).
  5. Jeśli wykonywałeś połączenia za granicą, to opłaty mogą zostać naliczone z opóźnieniem (zależne od tego, kiedy zagraniczny operator z usług, którego korzystałeś, prześle nam informacje o kosztach Twoich połączeń). Większość opłat za połączenia wykonane za granicą jest dostępna już po 24 godzinach.
  6. Po zakończeniu okresu rozliczeniowego możesz zamówić biling wykonanych połączeń.
  7. Usługa nie jest dostępna dla oferty na kartę.
Powrót