Podpisując umowę na usługi telekomunikacyjne możesz dodatkowo w ramach oddzielnej umowy zakupić sprzęt na raty. Dowodem sprzedaży ratalnej jest faktura, którą otrzymasz wraz z harmonogramem spłaty rat oraz regulaminem sprzedaży urządzeń. Urządzenie stanowi własność Polkomtel aż do uiszczenia ceny w całości.
Płatności za raty
Data płatności rat jest zgodna z Twoim cyklem bilingowym i jest płatna na to samo konto, co opłaty za usługi telekomunikacyjne. Oznacza to, że wpłaty dokonujesz razem z opłatami za usługi telekomunikacyjne. Szczegółowe informacje dotyczące naliczonej raty (nr raty, za jaki sprzęt oraz nr telefonu) będą prezentowane na fakturze, w pozycji Rozliczenie konta
Jeśli umowę rozwiążesz, nadal zobowiązany jesteś do spłaty rat (jeśli jeszcze pozostały). Otrzymasz pismo informujące o zakończeniu umowy ratalnej i dalszej spłacie rat za sprzęt wraz z harmonogramem. Będziesz otrzymać co miesiąc dokument „Informacja” zawierający kwotę naliczonej raty wraz drukiem do zapłaty.
Wcześniejsza spłata rat
Możesz opłacić dowolną liczbę rat przed wymaganym terminem, o czym powinieneś poinformować Polkomtel pisemnie
Pismo powinno zawierać informacje:
Może równolegle wysłać pismo oraz dokonać przelewu. W przypadku braku pisma, wpłata będzie widniała na koncie, jako nadpłata konta.