Sprzęt na raty możesz zakupić w ramach oddzielnej umowy wraz lub bez umowy na usługi telekomunikacyjne. Dowodem sprzedaży ratalnej jest faktura, którą otrzymasz wraz z harmonogramem spłaty rat oraz regulaminem sprzedaży urządzeń. Urządzenie stanowi własność Polkomtel, aż do czasu uiszczenia w całości opłaty za urządzenie.
Płatności za raty
Jeśli sprzęt zakupisz wraz z usługą telekomunikacyjna data płatności raty jest zgodna z Twoim cyklem bilingowym i jest płatna na to samo konto, co opłaty za usługi telekomunikacyjne. Oznacza to, że wpłaty dokonujesz razem z opłatami za usługi telekomunikacyjne. Szczegółowe informacje dotyczące naliczonej raty (nr raty, za jaki sprzęt oraz nr telefonu) będą prezentowane na fakturze, w pozycji "Rozliczenie konta".
Jeśli rozwiążesz umowę, nadal jesteś zobowiązany do spłaty rat (jeśli jeszcze pozostały). Otrzymasz pismo informujące o dalszej spłacie rat za sprzęt wraz z harmonogramem. Będziesz otrzymać co miesiąc dokument „Informacja” zawierający kwotę naliczonej raty wraz drukiem do zapłaty.
Wcześniejsza spłata rat
Możesz opłacić dowolną liczbę rat przed wymaganym terminem, o czym powinieneś poinformować Polkomtel pisemnie
Pismo powinno zawierać informacje:
Może równolegle wysłać pismo oraz dokonać przelewu. W przypadku braku pisma, wpłata będzie widniała na koncie, jako nadpłata konta.