Abonent zobowiązany jest poinformować Polkomtel na piśmie lub w formie elektronicznej o wszelkich zmianach dotyczących swoich danych zawartych w Umowie, w terminie 7 dni od daty zaistnienia tych zmian.
Jeśli chcesz zmienić:
Imię i nazwisko, nazwę firmy:
Adres e-mail, adres główny, korespondencyjny lub dowód osobisty:
- prześlij wniosek z z nowymi danymi na adres e-mail bok@plus.pl lub
- złóż wniosek w dowolnym punkcie Plusa lub
- skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta na numer 601102601 (opłata wg. cennika taryfy, więcej informacji na stronie https://www.plus.pl/kontakt/koszt-polaczenia). Połączenie możesz wykonać przez aplikację iPlus, zakładka "Pomoc" lub
- jeśli masz numer na abonament zmiany adresu e-mail i korespondencyjnego możesz dokonać w serwisie internetowym iPlus lub aplikacji mobilnej iPlus (zakładka "Profil" następnie "Dane osobowe" lub
- prześlij wniosek pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta (ZOZnK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Wniosek powinien zawierać:
- imię i nazwisko właściciela lub nazwę firmy,
- numer konta klienta lub numer telefonu komórkowego,
- nowe dane, czyli te, które chcesz zmienić,
- podpis właściciela konta lub osoby upoważnionej do zmian
Ile kosztuje zmiana?
Zmiana jest bezpłatna.