Abonent zobowiązany jest poinformować Polkomtel na piśmie lub w formie elektronicznej o wszelkich zmianach dotyczących swoich danych zawartych w Umowie, w terminie 7 dni od daty zaistnienia tych zmian.
Jeśli chcesz zmienić:
Imię i nazwisko, nazwę firmy:
Adres e-mail, adres główny, korespondencyjny lub dowód osobisty:
- prześlij zeskanowany wniosek z własnoręcznym podpisem na adres e-mail bok@plus.pl
- złóż wniosek w dowolnym punkcie Plusa lub
- prześlij wniosek pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta (ZOZnK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa lub
- kontaktuj się z Działem Obsługi Klienta na numer 601102601 (opłata wg. cennika taryfy) lub
- zaloguj się do serwisu internetowego iPlus na stronie www.iplus.pl, w zakładce Konto i formalności zmienisz adres do korespondencji i adres e-mail.
Wniosek powinien zawierać:
- imię i nazwisko właściciela lub nazwę firmy,
- numer konta klienta lub numer telefonu komórkowego,
- nowe dane, czyli te, które chcesz zmienić,
- konta lub osoby upoważnionej do zmian.
Ile kosztuje zmiana?
Zmiana jest bezpłatna.