Serwis wyświetlacza w Plus MIX

Usługa umożliwia skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza w urządzeniu zakupionym w Plusie (w ramach umowy ze sprzętem w Plus MIX).

Zakres serwisu

  • Organizacja i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu naprawczego.
  • Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza (telefon/smartfon).

Aktywacja

Usługa jest aktywowana automatycznie w ciągu 7 dni od podpisania aneksu do umowy w ramach oferty ze sprzętem.

Opłaty

  • Pierwsze 30 dni otrzymujesz bezpłatnie. Po tym okresie koszt usługi to 7 zł z VAT za 30 dni.
  • Aby rozpocząć korzystanie z płatnej wersji usługi należy wysłać bezpłatnego SMS-a o treści TAK na numer 80033
    Przed zakończeniem okresu promocyjnego otrzymasz przypomnienie SMS-em, można to zrobić również zaraz po podpisaniu umowy.
  • Roczny limit na naprawę to 700 zł

Dezaktywacja

  • Po dezaktywacji zgody na kontynuowanie usługi w opcji płatnej, usługa zostanie dezaktywowana i nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.

Kod na dezaktywację usługi to *136*01*8854# i przycisk „

  • dezaktywacji usługi nie będziesz mieć możliwości ponownego jej uruchomienia.
  • W przypadku braku środków na koncie w momencie rozpoczęcia kolejnego okresu rozliczeniowego usługa ulega zawieszeniu do 5 dni – brak środków po tym okresie oznacza dezaktywację usługi. W tym okresie urządzenie nie jest objęte ochroną.

(W przypadku kiedy nie wyrazisz zgody na kontynuowanie usługi w opcji płatnej, usługa zostanie dezaktywowana i nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja).

Kod na dezaktywację usługi to *136*01*8854# i przycisk „Zadzwoń”.

Zgłoszenie uszkodzenia

W przypadku uszkodzonego wyświetlacza należy w ciągu 2 dni skontaktować się z Infolinią techniczną pod numerem 22 7161999 lub zgłosić uszkodzenie na stronie naprawaplus.pl (na tej stronie możesz także sprawdzić status zgłoszenia).

Po zgłoszeniu usterki

  • W ciągu 2 dni roboczych Kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenie i dostarczy do punktu naprawczego.
  • W ciągu 7 dni roboczych trwa naprawa uszkodzonego wyświetlacza urządzenia w punkcie naprawczym.
  • W ciągu 2 dni po naprawie, Kurier dostarczy Ci sprzęt.


Informacje wymagane do zgłoszenia

  • Marka, model oraz numer IMEI lub numer seryjny uszkodzonego sprzętu.
  • Imię i nazwisko.
  • Adres odbioru uszkodzonego sprzętu.
  • Adres zwrotu sprzętu po naprawie.
  • Numer telefonu przypisany do uszkodzonego urządzenia.
  • Opis okoliczności uszkodzenia oraz numer kontaktowy.
  • Dodatkowe informacje o jakie poprosi Konsultant Centrum Pomocy, które będą niezbędne do realizacji naprawy przed przyjazdem Kuriera.
  • Należy przygotować sprzęt i akcesoria (wszystkie) w opakowaniu umożliwiającym bezpieczny transport.
  • Należy Dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana przez producenta.
Powrót