Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Dlaczego nie mam Zielonej faktury w swojej skrzynce e-mail?

Jeśli nie możesz odnaleźć Zielonej faktury na swojej skrzynce e-mail sprawdź czy:

  • podany przez Ciebie adres e-mail jest prawidłowy,
  • nie znajduje się w innych folderach takich jak SPAM, KOSZ,
  • Twoja skrzynka pocztowa nie jest przepełniona,
  • posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki internetowej,
  • posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję Adobe Reader,
  • nie otrzymałeś SMS-a z informacją o błędnym adresie e-mail i prośbą o aktualizację,
  • dodałeś adres e@fakturaplus.pl do listy bezpiecznych, zaufanych nadawców w swojej skrzynce pocztowej. Lista bezpiecznych, zaufanych nadawców to lista adresów e-mail, od których wiadomości będą akceptowane w Twojej skrzynce i nie będą oznaczone, jako SPAM. Obecnie ta funkcja jest dostępna u większości popularnych dostawców poczty elektronicznej. Aby dodać adres e-mail w swojej poczcie należy zalogować się do konsoli administracyjnej swojej poczty i w ustawieniach lub opcjach wybrać filtr antyspamowy, bezpieczeństwo lub lista bezpiecznych nadawców i utworzyć filtr antyspamowy, w którym należy dodać adres e@fakturaplus.pl.

Jeśli nie możesz nadal odnaleźć Zielonej faktury na swojej skrzynce e-mail zaloguj się do:

  • serwisu internetowego iPlus (link na stronie www.plus.pl > w górnym prawym rogu "Zaloguj do iPlus"), następnie wybierz zakładkę "Płatności", gdzie dostępne są Twoje rachunki telefoniczne oraz szczegółowy wykaz usług lub
  • aplikacji mobilnej iPlus. Po zalogowaniu, wybierz numer telefonu, dla którego chcesz pobrać fakturę, przejdź do zakładki "Płatności" i na dole ekranu wybierz "Rachunki i Płatności", następnie wybierz interesujący Cię rachunek i pobierz go z "Powiązanych dokumentów".
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł