Płatności
Dlaczego nie otrzymałem faktury?
Faktura wystawiana jest po zakończeniu Twojego cyklu rozliczeniowego.
W zależności w jakim dniu miesiąca podpisałeś umowę > zostanie Ci przydzielony cykl, który najwcześniej się zaczyna.
Przykład: umowa podpisana 6 dnia miesiąca > Twój cykl to 9 dzień miesiąca. Oznacz to, że faktura zostanie wystawiona ok 2-3 dni po zakończeniu cyklu tj. 11-12 dnia.
Po wystawieniu faktury, otrzymasz ją elektronicznie (jeśli taka formę wybrałeś przy podpisaniu umowy) lub papierowo Pocztą Polską.
Jeśli nie możesz odnaleźć Zielonej faktury na swojej skrzynce e-mail sprawdź czy:
- podany przez Ciebie adres e-mail jest prawidłowy,
- nie znajduje się w innych folderach takich jak SPAM, KOSZ,
- Twoja skrzynka pocztowa nie jest przepełniona,
- posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki internetowej,
- posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję Adobe Reader,
- nie otrzymałeś SMS-a z informacją o błędnym adresie e-mail i prośbą o aktualizację,
- dodałeś adres e@fakturaplus.pl do listy bezpiecznych, zaufanych nadawców w swojej skrzynce pocztowej. Lista bezpiecznych, zaufanych nadawców to lista adresów e-mail, od których wiadomości będą akceptowane w Twojej skrzynce i nie będą oznaczone, jako SPAM. Obecnie ta funkcja jest dostępna u większości popularnych dostawców poczty elektronicznej. Aby dodać adres e-mail w swojej poczcie należy zalogować się do konsoli administracyjnej swojej poczty i w ustawieniach lub opcjach wybrać filtr antyspamowy, bezpieczeństwo lub lista bezpiecznych nadawców i utworzyć filtr antyspamowy, w którym należy dodać adres e@fakturaplus.pl.
Jeśli nie możesz nadal odnaleźć Zielonej faktury na swojej skrzynce e-mail zaloguj się do:
- serwisu internetowego iPlus (link na stronie www.plus.pl > w górnym prawym rogu "Zaloguj do iPlus"), następnie wybierz zakładkę "Płatności", gdzie dostępne są Twoje rachunki telefoniczne oraz szczegółowy wykaz usług lub
- aplikacji mobilnej iPlus. Po zalogowaniu, wybierz numer telefonu, dla którego chcesz pobrać fakturę, przejdź do zakładki "Płatności" i na dole ekranu wybierz "Rachunki i Płatności", następnie wybierz interesujący Cię rachunek i pobierz go z "Powiązanych dokumentów".
Jeśli nie otrzymałeś faktury w formie papierowej:
- sprawdź na jaką kwotę została wystawiona faktura w celu zapłaty należności > zobacz w jaki sposób to zrobić
- zweryfikuj poprawność adresu do korespondencji, ew zaktualizuj dane > zobacz jak to zrobić
- możesz zamówić duplikat faktury > zobacz jak to zrobić
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł