Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Dlaczego nie mam Zielonej faktury w swojej skrzynce e-mail?

Jeśli nie możesz odnaleźć Zielonej faktury na swojej skrzynce e-mail sprawdź czy:

  1. podany przez Ciebie adres e-mail jest prawidłowy,
  2. nie znajduje się w innych folderach takich jak SPAM, KOSZ,
  3. Twoja skrzynka pocztowa nie jest przepełniona,
  4. posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki internetowej,
  5. posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję Adobe Reader,
  6. dodałeś adres e@fakturaplus.pl do listy bezpiecznych, zaufanych nadawców w swojej skrzynce pocztowej
  7. nie otrzymałeś SMS-a z informacją o błędnym adresie e-mail i prośbą o aktualizację.

Lista bezpiecznych, zaufanych nadawców to lista adresów e-mail, od których wiadomości będą akceptowane w Twojej skrzynce i nie będą oznaczone, jako SPAM. Obecnie ta funkcja jest dostępna u większości popularnych dostawców poczty elektronicznej.

Aby dodać adres e-mail w swojej poczcie należy zalogować się do konsoli administracyjnej swojej poczty i w ustawieniach lub opcjach wybrać filtr antyspamowy, bezpieczeństwo lub lista bezpiecznych nadawców i utworzyć filtr antyspamowy, w którym należy dodać adres e@fakturaplus.pl.

Jeśli nie możesz nadal odnaleźć Zielonej faktury zaloguj się do serwisu internetowego iPlus (na stronie www.plus.pl > w górnym prawym rogu "Zaloguj do iPlus"), gdzie zawsze dostępne są Twoje rachunki telefoniczne oraz szczegółowy wykaz usług za okres 3 ostatnich miesięcy.

WAŻNE

Pamiętaj, jeśli chcesz otworzyć plik z fakturą należy wcześniej zapisać go na dysku lokalnym.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł