Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Dlaczego nie mam Zielonej faktury w swojej skrzynce e-mail?

Jeśli nie możesz odnaleźć Zielonej faktury na swojej skrzynce e-mail sprawdź:

  1. czy podany przez Ciebie adres e-mail jest prawidłowy,
  2. czy nie znajduje się w innych folderach takich jak SPAM, KOSZ,
  3. czy Twoja skrzynka pocztowa nie jest przepełniona,
  4. czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki internetowej,
  5. czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję Adobe Reader,
  6. czy dodałeś adres e@fakturaplus.pl do listy bezpiecznych, zaufanych nadawców w swojej skrzynce pocztowej
  7. czy nie otrzymałeś SMS-a z informacją o błędnym adresie e-mail i prośbą o aktualizację.

Lista bezpiecznych, zaufanych nadawców to lista adresów email, od których wiadomości będą akceptowane w Twojej skrzynce i nie będą oznaczone, jako SPAM. Obecnie ta funkcja jest dostępna u większości popularnych dostawców poczty elektronicznej.

Aby dodać adres email w swojej poczcie należy zalogować się do konsoli administracyjnej swojej poczty i w ustawieniach lub opcjach wybrać filtr antyspamowy, bezpieczeństwo lub lista bezpiecznych nadawców i utworzyć filtr antyspamowy, w którym należy dodać nasz adres email e@fakturaplus.pl.

Jeśli nie możesz nadal odnaleźć Zielonej faktury zaloguj się do serwisu internetowego iPlus dostępnej podd adresem www.iplus.pl, gdzie zawsze dostępne są Twoje rachunki telefoniczne oraz szczegółowy wykaz usług za okres 3 ostatnich miesięcy.

WAŻNE

Pamiętaj, jeśli chcesz otworzyć plik z fakturą należy wcześniej zapisać go na dysku lokalnym.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.