Jeśli nie możesz odnaleźć Zielonej faktury na swojej skrzynce e-mail sprawdź:
- czy podany przez Ciebie adres e-mail jest prawidłowy,
- czy nie znajduje się w innych folderach takich jak SPAM, KOSZ,
- czy Twoja skrzynka pocztowa nie jest przepełniona,
- czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki internetowej,
- czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję Adobe Reader,
- czy dodałeś adres e@fakturaplus.pl do listy bezpiecznych, zaufanych nadawców w swojej skrzynce pocztowej
- czy nie otrzymałeś SMS-a z informacją o błędnym adresie e-mail i prośbą o aktualizację.
Lista bezpiecznych, zaufanych nadawców to lista adresów email, od których wiadomości będą akceptowane w Twojej skrzynce i nie będą oznaczone, jako SPAM. Obecnie ta funkcja jest dostępna u większości popularnych dostawców poczty elektronicznej.
Aby dodać adres email w swojej poczcie należy zalogować się do konsoli administracyjnej swojej poczty i w ustawieniach lub opcjach wybrać filtr antyspamowy, bezpieczeństwo lub lista bezpiecznych nadawców i utworzyć filtr antyspamowy, w którym należy dodać nasz adres email e@fakturaplus.pl.
Jeśli nie możesz nadal odnaleźć Zielonej faktury zaloguj się do serwisu internetowego iPlus dostępnej podd adresem www.iplus.pl, gdzie zawsze dostępne są Twoje rachunki telefoniczne oraz szczegółowy wykaz usług za okres 3 ostatnich miesięcy.
WAŻNE |
Pamiętaj, jeśli chcesz otworzyć plik z fakturą należy wcześniej zapisać go na dysku lokalnym.
