Jeżeli podczas usuwania warstwy zabezpieczającej kod na telekarcie zasilającej został zdrapany częściowo lub w całości i nie można odczytać cyfr - wystarczy zgłosić ten fakt do Plusa.
W jaki sposób zgłosić problem z Telekartą?
Zgłoszenie informujące o uszkodzeniu karty powinno zawierać numer telefonu, który chciałeś zasilić, czytelny podpis oraz reklamowaną oryginalną telekartę ze zdrapanym kodem.
Uszkodzenie telekarty zgłoś:
- w Punkcie Plusa (listę punktów znajdziesz na stronie http://www.plus.pl/znajdz-salon) lub
- pisemnie na adres: Polkomtel sp. z o.o., Reklamacje, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Pracownik Działu Reklamacji zweryfikuje przesłaną telekartę i po stwierdzeniu jej ważności zasili wskazany w piśmie numer. Potwierdzenie zasilenia zostanie do Ciebie wysłane SMS-em.