Zasilenia
< Płatności i faktury
Płatności
Jak przez internet zasilić numer w Plus Mix lub Plus Na Kartę?
  • Wejdź na stronę www.doladuj.plus.pl i wprowadź numer, który chcesz zasilić (wpisz go powtórnie w kolejnym polu), kwotę zasilenia z przedziału od 10 do 100 zł z VAT oraz adres e-mail, na który zostanie przesłane potwierdzenie zasilenia.

     
  • Na tej samej stronie poniżej określ sposób płatności, wybierając odpowiednia ikonę. Możesz tez wpisać tekst, który zostanie dołączony do informacji o zasileniu, przesłanej na zasilany numer.



  • Zaakceptuj warunki, a następnie naciśnij "Zasil telefon".
  • Zostaniesz automatycznie przekierowany do swojego systemu bankowości elektronicznej - zaloguj się do niego.
  • Po pozytywnej weryfikacji transakcji, konto numeru zostanie zasilone automatycznie.

Jak długo czeka się na zasilenie konta?

Realizując płatności za pośrednictwem e-przelewu pośredniego, czas doładowania uzależniony jest od banku, z którego dokonywałeś zasilenia.

W jaki sposób złożyć reklamację?

  • Drogą elektroniczną - za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl
  • Telefonicznie pod nr tel. 587604822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 –16:00 (połączenie płatne według stawek cennika taryfy).
  • Osobiście w siedzibie spółki: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.