Nadpłata na koncie Nadpłata na koncie
Nadpłata na koncie może być wynikiem wpłaty wyższych kwot ponad wystawione faktury, przeksięgowania z innych kont, zwrotów w wyniku np. pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
Jak sprawdzić czy masz nadpłatę na koncie?
Serwis internetowy iPlus https://iplus.plus.pl/
W mobilnej apli
Faktury elektroniczne – co to jest? Faktury elektroniczne – co to jest?
Faktura elektroniczna to pełnowartościowa faktura VAT (z punktu widzenia prawa), stanowi ona podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie. Jest dostępna w serwisie internetowym na stronie https://iplus.plus.pl/, w aplikacji mobilnej iPlus i wysyłana jest
Polecenie Zapłaty - jakie są korzyści? Polecenie Zapłaty - jakie są korzyści?
Polecenie Zapłaty to forma płatności za rachunki, w ramach, której kwota za fakturę jest pobierana z Twojego konta bankowego w termie płatności faktury i wpływa na Twoje konto abonenckie w ciągu 24 godzin od dokonania transakcji.
Co zyskujesz?
Oszczędność na
Co zrobić w przypadku dokonania wpłaty na inne/błędne konto w Plusie? Co zrobić w przypadku dokonania wpłaty na inne/błędne konto w Plusie?
Jeżeli dokonałeś wpłaty na inne/błędne konto możesz zlecić nam przeksięgowanie wpłaty:
Poprzez serwis internetowy iPlus, na konto bankowe (zakładka: Płatności, Narzędzia i usługi dla płatności, Dyspozycja zwrotu nadpłaty na k
Spłacona zaległość - odblokowanie numeru Spłacona zaległość - odblokowanie numeru
Blokada windykacyjna zostanie usunięta po zaksięgowaniu zaległej płatności na koncie Polkomtel Sp. z o. o., o ile wcześniej umowa o świadczenie usług nie została rozwiązana.
Czas księgowania należności na koncie Klienta jest uzależniony od miejsca wpłaty i