• Plus.pl - Baza wiedzy - Płatności

Artykuły

Nadpłata na koncie
Nadpłata na koncie Nadpłata na koncie może być wynikiem wpłaty wyższych kwot ponad wystawione faktury, przeksięgowania z innych kont, zwrotów w wyniku np. pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Jak sprawdzić czy masz nadpłatę na koncie? Serwis internetowy iPlus https://iplus.plus.pl/ W mobilnej apli
Faktury elektroniczne – co to jest?
Faktury elektroniczne – co to jest? Faktura elektroniczna to pełnowartościowa faktura VAT (z punktu widzenia prawa), stanowi ona podstawę prawną do rozliczeń podatkowych w firmie. Jest dostępna w serwisie internetowym na stronie https://iplus.plus.pl/, w aplikacji mobilnej iPlus i wysyłana jest
Polecenie Zapłaty - jakie są korzyści?
Polecenie Zapłaty - jakie są korzyści? Polecenie Zapłaty to forma płatności za rachunki, w ramach, której kwota za fakturę jest pobierana z Twojego konta bankowego w termie płatności faktury i wpływa na Twoje konto abonenckie w ciągu 24 godzin od dokonania transakcji. Co zyskujesz? Oszczędność na
Co zrobić w przypadku dokonania wpłaty na inne/błędne konto w Plusie?
Co zrobić w przypadku dokonania wpłaty na inne/błędne konto w Plusie? Jeżeli dokonałeś wpłaty na inne/błędne konto możesz zlecić nam przeksięgowanie wpłaty:  Poprzez serwis internetowy iPlus, na konto bankowe (zakładka: Płatności, Narzędzia i usługi dla płatności, Dyspozycja zwrotu nadpłaty na k
Spłacona zaległość - odblokowanie numeru
Spłacona zaległość - odblokowanie numeru Blokada windykacyjna zostanie usunięta po zaksięgowaniu zaległej płatności na koncie Polkomtel Sp. z o. o., o ile wcześniej umowa o świadczenie usług nie została rozwiązana. Czas księgowania należności na koncie Klienta jest uzależniony od miejsca wpłaty i
Więcej artykułów