Płatności
Nadpłata na koncie
Nadpłata na koncie może być wynikiem wpłaty wyższych kwot ponad wystawione faktury, przeksięgowania z innych kont, zwrotów w wyniku np. pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
Jak sprawdzić czy masz nadpłatę na koncie?
- Serwis iPlus (logowanie www.plus.pl , "Zaloguj do iPlus")
- W mobilnej aplikacji iPlus. Informacje o aplikacji.
- e-mail z fakturą- jeśli masz aktywną Zieloną fakturę lub na fakturze papierowej. Kwota na minusie oznacza nadpłatę na koncie
- Dzwoniąc z telefonu sieci Plus na numer 601102601 (Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora).
- W przypadku ostatniej wystawionej faktury, kwota minusowa w pozycji „Łączna kwota do zapłaty po wystawieniu bieżącego rachunku”, oznacza nadpłatę na koncie
Zgodnie z Twoją dyspozycją zwrot nadpłaty możemy:
- Przekazać na poczet przyszłych płatności na Twoim koncie z aktywnym numerem.
- Przeksięgować na inne konto abonenckie w sieci Plus.
- Przekazać przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.
- Przekazać przekazem pocztowym na Twój adres.
- Przekazać na cele charytatywne np. Fundację Polsat.
Jak złożyć dyspozycję zwrotu?
Wybierz jeden z poniższych sposobów:
- Wyślij zgłoszenie mailowe na adres bok@plus.pl lub
- Udaj się do Punktu Sprzedaży (lista punktów dostępna na stronie https://www.plus.pl/kontakt) lub
- Prześlij na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Sekcja Obsługi Płatności, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa lub
- Skontaktuj się telefonicznie 601102601 (opłata zgodna z taryfą operatora).
- Poprzez Serwis internetowy iPlus (logowanie www.plus.pl - "Zaloguj do iPlus"), zakładka "Płatności:, następnie "Narzędzia i usługi dla płatności" i "Dyspozycja zwrotu nadpłaty na konto bankowe". Po wprowadzeniu danych do zwrotu, zatwierdź transakcje.
- Zwrot nadpłaty realizowany jest w terminie do 7 dni roboczych.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł