SerwisiPlus
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Sklep internetowy
Zmiany na koncie
Serwis internetowy iPlus - do czego służy i jak zalogować się?

iPlus to serwis internetowy, który umożliwi Ci dostęp do Twojego konta abonenckiego oraz zarządzania usługami.

Są trzy sposoby logowania do serwisu iPlus, zalogowanie:

  • przez Plus Kod 5 umożliwi Ci wgląd w informacje dla wszystkich numerów aktywnych na Twoim koncie abonenckim oraz dokonywanie zmian na wszystkich numerach (bez wglądu do faktur oraz szczegółowego wykazu połączeń),
  • przy pomocy Plus Kod 4 pozwoli Ci sprawdzić (bez dokonywania jakichkolwiek zmian) informacje tylko o swoim numerze,
  • za pośrednictwem e-hasła umożliwi Ci dostęp do wszystkich funkcjonalności aplikacji, w tym dostęp do faktur, bieżącego użycia, szczegółowego wykazu połączeń.
  • poprzez kod PUK, jeśli posiadasz numer na kartę lub Mix.

WAŻNE

Dla Klientów Indywidualnych udostępniono nową metodę logowania do serwisu iPlus. Od teraz w prosty i wygodny sposób logując się do konta Plus.pl przy użyciu jednego adresu e-mail i hasła otrzymujesz dostęp do większej liczby serwisów: serwisu internetowego iPlus, aplikacji mobilnej iPlus, strony doładuj.plus.pl. Jak się zalogować, sprawdź  tutaj.

Jak się zalogować przy użyciu e-hasła lub Plus Kod?

KROK 1. Otwórz stronę serwisu www.iplus.pl
KROK 2. W oknie "Numer telefonu" wpisz swój numer telefonu, nie poprzedzaj go zerem, ani żadnym innym znakiem, 
w oknie "eHasło" lub "Plus kod" wpisz aktywny Plus Kod lub e-hasło. Jeśli masz numer na Kartę lub MIX w oknie "e- hasło" wpisz 4 ostatnie cyfry kodu PUK.

KROK 3.  Na numer telefonu, który wpisałeś w oknie "Numer telefonu", otrzymasz SMS z hasłem sesji. Wpisz go w kolejnym oknie "Podaj hasło sesji". Jesteś już zalogowany, teraz w prosty sposób możesz zarządzać swoim kontem.

Informacje dodatkowe

  1. Jeśli logujesz się e-hasłem, które otrzymałeś SMS-em po podpisaniu umowy, podczas pierwszego logowania możesz zmienić e-hasło na własną kombinację cyfr.
  2. Jeśli logujesz się po raz pierwszy Plus Kodem 5 (nowym, który znajdziesz na pierwszej fakturze lub uzyskasz u konsultanta Działu Obsługi Klienta) po wpisaniu hasła sesji, system wymusi jego zmianę.
  3. Plus Kod widoczny jest na pierwszej fakturze > pierwszej stronie> pod danymi kontaktowymi do Działu Obsługi Klienta. Na kolejnych fakturach nie będzie już prezentowany.
  4. Jeśli masz numer Plus Internet, aby otrzymać SMS-em hasło sesji, musisz przełożyć kartę do aparatu telefonicznego lub posiadać zainstalowany program w komputerze do odbioru SMS-ów.
  5. Możesz także wyłączyć otrzymywanie hasła SMS-em, ale tylko gdy logujesz się ehasłem.  
  6. Dostęp do e-faktur, duplikatów faktur oraz bieżącego użycia jest możliwy tylko po zalogowaniu się poprzez e-hasło. Jeśli jesteś zalogowany Plus Kodem > wyloguj się z aplikacji > i ponownie zaloguj e-hasłem.
  7. Kod PUK otrzymałeś przy zakupie karty SIM lub możesz otrzymać kontaktując się z infolinią Plusa > zobacz tutaj.
  8. Kilkukrotne błędne logowanie może tymczasowo zablokować dostęp do Twojego konta.
  9. SMS wysyłane na numery w ofercie Plus Internet możesz odczytać w panelu administracyjnym swojego routera. Informacje jak to zrobić znajdziesz w bazie wiedzy (zobacz tutaj) lub instrukcji routera.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.