Serwis iPlus
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Sklep internetowy
Zmiany na koncie
Serwis internetowy iPlus - do czego służy i jak się zalogować?

iPlus to serwis internetowy to dostęp do Twoje konta abonenckiego, zarządzania usługami oraz możliwość kontrolowania bieżącego użycia, faktur i płatności. Do serwisu iPlus możesz zalogować się:

Klienci Indywidualni:

  • kontem Plus.pl, przy użyciu jednego adresu e-mail i hasła otrzymujesz dostęp do większej liczby serwisów: serwisu internetowego iPlus, aplikacji mobilnej iPlus, strony doładuj.plus.pl, a także usług PolsatBox - konta iPolsatBox, Polsat Box GO. 

Jak się zalogować przy użyciu Konta Plus.pl?

  • Zapraszamy do zapoznania się z przygotowaną instrukcją logowania - tutaj
  • Jeśli posiadasz już Konto Plus.pl, zaloguj się za pomocą danych podawanych przy rejestracji Konta Plus.pl, czyli adresu e-mail i hasła, następnie z ekranu startowego wybierz iPlus.

Klienci Firmowi:

  • przez Plus Kod 5, który umożliwi wgląd w informacje dla wszystkich numerów aktywnych na Twoim koncie abonenckim oraz dokonywanie zmian na wszystkich numerach (bez wglądu do faktur oraz szczegółowego wykazu połączeń),
  • przy pomocy Plus Kod 4, logowanie to pozwoli sprawdzić (bez dokonywania jakichkolwiek zmian) informacje tylko o swoim numerze,
  • za pośrednictwem e-hasła umożliwi dostęp do wszystkich funkcjonalności aplikacji, w tym dostęp do faktur, bieżącego użycia, szczegółowego wykazu połączeń.
  • poprzez kod PUK, jeśli posiadasz numer na kartę lub Mix.

Jak się zalogować przy użyciu Plus Kodu 5 i e-hasła, kodu PUK?

  • Na stronie www.plus.pl wybierz "Zaloguj do iPlus".
  • W oknie logowania w pozycji "Numer telefonu" wpisz swój numer telefonu, nie poprzedzaj go zerem, ani żadnym innym znakiem, w oknie "eHasło" lub "Plus kod" wpisz aktywny Plus Kod lub e-hasło. Jeśli posiadasz numer na Kartę lub MIX w oknie "e- hasło" wpisz 4 ostatnie cyfry kodu PUK.
  • Na numer telefonu, który wpisałeś w oknie "Numer telefonu", otrzymasz SMS z hasłem sesji. Wpisz go w kolejnym oknie "Podaj hasło sesji". Jesteś już zalogowany, teraz w prosty sposób możesz zarządzać swoim kontem.

Informacje dodatkowe

  • Jeśli logujesz się e-hasłem, które otrzymałeś SMS-em po podpisaniu umowy, podczas pierwszego logowania możesz zmienić e-hasło na własną kombinację cyfr.
  • Jeśli logujesz się po raz pierwszy Plus Kodem 5 (nowym, który znajdziesz na pierwszej fakturze lub uzyskasz u pracownika Działu Obsługi Klienta) po wpisaniu hasła sesji, system wymusi jego zmianę.
  • Plus Kod widoczny jest na pierwszej fakturze > pierwszej stronie> pod danymi kontaktowymi do Działu Obsługi Klienta. Na kolejnych fakturach nie będzie już prezentowany.
  • Jeśli masz numer Plus Internet, aby otrzymać SMS-em hasło sesji, musisz przełożyć kartę do aparatu telefonicznego lub posiadać zainstalowany program w komputerze do odbioru SMS-ów.
  • Możesz także wyłączyć otrzymywanie hasła SMS-em, ale tylko gdy logujesz się e-hasłem.  
  • Dostęp do e-faktur, duplikatów faktur oraz bieżącego użycia jest możliwy tylko po zalogowaniu się poprzez e-hasło lub konto Plus.pl.
  • Kod PUK otrzymałeś przy zakupie karty SIM lub możesz otrzymać kontaktując się z infolinią Plusa - zobacz tutaj.
  • Kilkukrotne błędne logowanie może tymczasowo zablokować dostęp do Twojego konta.
  • SMS wysyłane na numery w ofercie Plus Internet możesz odczytać w panelu administracyjnym swojego routera. Informacje jak to zrobić znajdziesz w bazie wiedzy (zobacz tutaj) lub instrukcji routera.
  • Logowanie do serwisu iPlus dla Klientów Indywidualnych możliwe jest także przy użyciu Konta PolsatBox.pl, szczegółowe informacje znajdziesz poniżej, w artykułach powiązanych.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł