
Polecenie Zapłaty to forma płatności za rachunki, w ramach, której kwota za fakturę jest pobierana z Twojego konta bankowego w ostatnim dniu terminu płatności i wpływa na Twoje konto abonenckie w ciągu 24 godzin od dokonania transakcji.
Co zyskujesz?
- Oszczędność na prowizji bankowej - za płatności zrealizowane Poleceniem Zapłaty banki nie pobierają prowizji lub prowizje są niższe niż w przypadku innych form płatności.
- Wygoda i oszczędność czasu
- Brak ryzyka opóźnień w płatnościach. Polkomtel inicjuje transakcję dokładnie w dniu płatności. W konsekwencji nie istnieje ryzyko opóźnień.
- W pełni elektroniczna forma przepływu informacji i rozliczeń redukuje możliwość powstania prostych błędów popełnianych przy dyspozycjach wypisywanych ręcznie.
Jak włączyć/wyłączyć Polecenie Zapłaty?
Należy wypełnić formularz Zgody na obciążenie rachunku i wysłać na adres: Polkomtel sp. z o.o, ulica Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem Polecenie Zapłaty.
Aby odwołać tę formę płatności wypełnij o odeślij na powyższy adres druk Cofnięcie Zgody.
W celu zmiany rachunku należy przesłać druk Cofnięcia zgody z poprzednim kontem i jednocześnie wypełnić nowy formularz Zgody na obciążenie rachunku z aktualnymi danymi.
Wszystkie niezbędne informacje i druki znajdziesz na stronie www.plus.pl w zakładce Faktury i płatności, następnie formy płatności.
Ile kosztuje?
Polkomtel nie pobiera dodatkowych opłat z tytułu tej formy płatności.
Czy rozwiązując umowę muszę wycofać Polecenie Zapłaty?
Tak, należy w tym wypadku cofnąć zgodę na obciążenie rachunku. W momencie rozwiązania umowy zaprzestajemy wystawiania faktur, dlatego też, jeżeli nawet nie odwołasz Polecenia Zapłaty, nie będziemy obciążać Twojego rachunku. Zalecamy jednak przesłanie standardowego druku Cofnięcie zgody na obciążanie rachunku z tego względu, że niektóre banki pomimo braku obciążeń od wierzycieli, nadal naliczają opłatę za Polecenie Zapłaty.
Dodatkowe informacje
- Kontrolą nad prawidłowym funkcjonowaniem usługi Polecenie Zapłaty ze strony Polkomtel zajmuje się Dział Płatności. Dział pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16:00. Numer telefonu do Działu Płatności to 601102607.
- Jeśli korzystasz z Polecenia Zapłaty, możesz odwołać zrealizowaną transakcję za pośrednictwem banku w ciągu 30 dni kalendarzowych - jeśli jesteś osobą fizyczną lub w ciągu 5 dni roboczych - jeśli prowadzisz firmę. W takim przypadku bank ma obowiązek zwrócić pobraną wcześniej kwotę wraz z należnymi odsetkami.
- Wszystkie transakcje dokonane za pomocą Polecenia Zapłaty są odnotowywane na wyciągu bankowym, który otrzymujesz.
- Polecenie Zapłaty dotyczy wyłącznie opłat za rachunek bieżący. Znaczy to, że nie możesz tym sposobem wpłacić zaliczki na poczet przyszłych rachunków.
- Jeśli posiadasz nadpłatę na koncie, zostanie pobrana wysokość bieżącego salda pomniejszona o nadpłatę.
- Wypełniając druk będziesz musiał podać Identyfikator płatności. Wpisz osiem cyfr, które są numerem konta Klienta w sieci Plus. Jest to konto, na którym znajdują się Twoje numery i wystawiana jest dla nich wspólna faktura. Numer ten widoczny jest na fakturze lub w serwisie iPlus dostępnym na www.iplus.pl, zakładka Konto i formalności, następnie Informacje ogólne.

- Dział Obsługi Klienta - Kontakt
- Przygotowanie telefonu do odbierania i wysyłania MMS-ów/SMS-ów
- Informacja handlowa sieci Plus
- Numer IMEI
- Obsługa wiadomości SMS w routerze Huawei E5573
- Kontakt z konsultantem Internetowej Obsługi Klienta
- MMS - co to jest, jak odebrać?
- Obsługa wiadomości SMS w routerze ZTE MF-283V LTE
- Jak zmienić język informacji głosowej pod numerem 601102601?
- Obsługa wiadomości SMS w routerze Huawei B315