• Plus.pl - Baza wiedzy - Płatności

Opłacanie rachunków za świadczenie usług telekomunikacyjnych

Możesz skorzystać z następujących metod

  • Polecenie zapłaty.
  • Wpłata w wybranych punktach Plusa (lista punktów dostępna na stronie www.plus.pl/znajdz-salon).
  • Moje Rachunki- wybrane punkty, w których możesz dokonać płatności sprawdź na stronie www.mojeplatnosci.pl.
  • Wpłata w urzędzie pocztowym.
  • Wpłata w jednej z placówek oznaczonych znakiem Unikasy.
  • Jednorazowa płatność kartą kredytową.
  • Szybki przelew z konta bankowego.
  • BLIK z e-mail lub  pod adresem www.plus.pl w zakładce Obsługa Klienta - Opłać fakturę online.

Szczegóły dotyczące metod płatności dostępne są także na stronie https://www.plus.pl/uslugi/platnosci

E-płatności

  • Wybierając e-płatności (płatność przez internet kartą, przelewem, BLIK) zostaniesz przekierowany do strony płatności elektronicznej. Dokonać płatności może także osoba trzecia ze swojego konta. Aby skorzystać z e-płatności:
  • zaloguj się do serwisu internetowego iPlus na stronie https://iplus.plus.pl/, w serwisie możesz dokonać płatności wybranej kwoty, jak i wybranych faktur lub
  • zaloguj się do aplikacji mobilnej iPlus na swoim telefonie, opcja płatności rachunku dostępna jest na dole strony startowej lub
  • wejdź na stronę systemu Płatności dostępną pod adresem https://www.plus.pl/platnosc/ i opłać fakturę online lub
  • wejdź na link do e-płatności, który znajdziesz w e-mailu z Zieloną fakturą i SMSie z informacją o wystawieniu rachunku.

WAŻNE! Jeśli Twoja poczta zablokuje link, wybierz odblokuj. Dodaj e-mail od sieci Plus do zaufanych klikają - Zawsze ufaj temu nadawcy.

Ile mam czasu na zapłacenie rachunku?

  • Termin płatności rachunku - do 16 dnia Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, którego dotyczy Rachunek telefoniczny
  • Termin płatności znajdziesz na fakturze za usługi telekomunikacyjne, w serwisie internetowym iPlus na stronie https://iplus.plus.pl/, w aplikacji mobilnej iPlus, w SMS o wystawieniu nowej faktury (jeśli otrzymujesz)
  • Więcej informacji o kampaniach SMS znajdziesz w artykułach powiązanych
  • Należy jednak pamiętać, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych: za dzień zapłaty rachunku telefonicznego uważa się dzień wpływu należności na rachunek bankowy POLKOMTEL wskazany na rachunku telefonicznym.
  • Zawsze dokonuj płatności odpowiednio wcześniej, aby wpłata została zaksięgowana na koncie POLKOMTEL sp. z o.o. najpóźniej w dniu terminu płatności faktury. W przypadku upływu terminu zapłaty wobec POLKOMTEL wynikających z Rachunku telefonicznego, POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości korzystania z Usług świadczonych na podstawie Umowy, której dotyczy zaległość.

Gdzie znajdę dane niezbędne do opłacenia rachunku?

Na pierwszej stronie faktury VAT znajdziesz dane niezbędne do opłacenia rachunku, czyli:

  • dane sprzedawcy wraz z adresem,
  • na rachunku, na który należy dokonać wpłaty,
  • kwotę i termin płatności rachunku,
  • jako tytuł płatności - opłata za rachunek telekomunikacyjny i/lub numer faktury VAT.

WAŻNE! W przypadku realizacji płatności gotówką zalecamy wykorzystanie gotowych druków załączonych do faktury, które zawierają niezbędne dane do wykonania płatności gotówkowej w banku lub na poczcie. Na stronie https://www.plus.pl/uslugi/platnosci#jak-czytac-fakture dostępna jest także informacja jak czytać otrzymaną fakturę.

Jak dokonać płatności będąc poza granicami kraju?

  • Przelewem w placówce banku. Wymagane dane jakie musisz posiadać - poniżej:
  • Poprzez Internet ze strony swojego banku
  • Ze strony www.plus.pl > Obsługa Klienta > zapłać fakturę online
  • Poprzez serwis internetowy iPlus na stronie https://iplus.plus.pl/

Jakie dane powinienem posiadać, aby dokonać transakcji?

  • Numer konta bankowego, na który należy dokonać przelew (numer konta bankowego powinien być poprzedzony ISO Polski: PL  np. PL*00 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000). Sprawdź gdzie znajdziesz numer konta bankowego
  • Nazwę cyklu rozliczeniowego. Sprawdź jaki masz okres rozliczeniowy
  • Nazwę banku zgodnie z okresem rozliczeniowym
  • Kod SWIFT.

Który bank i kod SWIFT przypisany jest do mojego cyklu rozliczeniowego?

  • Cykl 1, 17 jest to wpłata skierowana do PKO BP SA: PKO Bank Polski S.A. Oddział 2 w Warszawie, ulica Mickiewicza 25, 01-551 Warszawa, sort code (numer rozliczeniowy): 10201026, kod SWIFT: BPKOPLPW.
  • Cykl 9, 21 to wpłata skierowana do banku PEKAO SA: Bank PEKAO S.A. z siedzibą w Warszawie, ulica Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, sort code (numer rozliczeniowy): 12406960, kod SWIFT: PKOPPLPW.
  • Cykl 5, 25 to wpłata skierowana do banku Santander Bank Polska S.A aleja Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, SORT CODE (Numer rozliczeniowy):  1090 0004, BIC (KOD SWIFT): WBKPPLPP.  
  • W przypadku wpłat tytułem kary Plus MIX do Banku PEKAO SA: Bank PEKAO S.A. z siedzibą w Warszawie, ulica Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, sort code (numer rozliczeniowy):  12406960, kod SWIFT: PKOPPLPW.
  • Jako odbiorcę należy wpisać Polkomtel Sp. z o.o.
  • Banki mają 6 dni roboczych na zrealizowanie przelewu transgranicznego.

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł