Możesz skorzystać z następujących metod
- Polecenie zapłaty (Szczegóły)
- Wpłata w wybranych punktach Plusa (lista punktów dostępna na stronie www.plus.pl/znajdz-salon)
- Moje Rachunki. Wybrane punkty, w których możesz dokonać płatności sprawdź na stronie www.mojeplatnosci.pl
- Wpłata w urzędzie pocztowym.
- Wpłata w jednej z placówek oznaczonych znakiem Unikasy.
- Jednorazowa płatność kartą kredytową.
- Szybki przelew z konta bankowego.
- BLIK z e-mail lub pod adresem www.plus.pl w zakładce Obsługa Klienta - Opłać fakturę online.
E-płatności
Wybierając e-płatności (płatność przez internet kartą, przelewem, BLIK) zostaniesz przekierowany do strony płatności elektronicznej. Dokonać płatności może także osoba trzecia ze swojego konta.
Aby skorzystać z e-płatności:
- dokonaj przelewu ze swojego konta na wskazany na fakturze numer rachunku lub
- zaloguj się do serwisu internetowego iPlus (logowanie na stronie www.plus.pl, następnie "Zaloguj do iPlus") w serwisie możesz dokonać płatności wybranej kwoty, jak i wybranych faktur lub
- zaloguj się do aplikacji mobilnej iPlus na swoim telefonie, opcja płatności rachunku dostępna jest na dole strony startowej lub
- wejdź na stronę systemu Płatności dostępną pod adresem www.plus.pl w zakładce Obsługa Klienta - Opłać fakturę online lub
- wejdź na link do płatności, który znajdziesz w e-mailu z Zieloną fakturą.
WAŻNE |
- Jeśli Twoja poczta zablokuje link, wybierz odblokuj. Dodaj e-mail od sieci Plus do zaufanych klikając - Zawsze ufaj temu nadawcy.
Ile mam czasu na zapłacenie rachunku?
- Termin płatności rachunku - do 16 dnia Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, którego dotyczy Rachunek telefoniczny
- Termin płatności znajdziesz na fakturze za usługi telekomunikacyjne, w serwisie iPlus (logowanie na stronie www.plus.pl, następnie "Zaloguj do iPlus"), w aplikacji mobilnej iPlus, w SMS o wystawieniu nowej faktury (jeśli otrzymujesz). Więcej informacji o kampaniach SMS znajdziesz w artykułach powiązanych.
- Należy jednak pamiętać, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych: za dzień zapłaty rachunku telefonicznego uważa się dzień wpływu należności na rachunek bankowy POLKOMTEL wskazany na rachunku telefonicznym.
- Zawsze dokonuj płatności odpowiednio wcześniej, aby wpłata została zaksięgowana na koncie POLKOMTEL sp. z o.o. najpóźniej w dniu terminu płatności faktury. W przypadku upływu terminu zapłaty wobec POLKOMTEL wynikających z Rachunku telefonicznego, POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości korzystania z Usług świadczonych na podstawie Umowy, której dotyczy zaległość.
Gdzie znajdę dane niezbędne do opłacenia rachunku?
Na pierwszej stronie faktury VAT znajdziesz dane niezbędne do opłacenia rachunku, czyli:
- dane sprzedawcy wraz z adresem,
- na rachunku, na który należy dokonać wpłaty,
- kwotę i termin płatności rachunku,
- jako tytuł płatności - opłata za rachunek telekomunikacyjny i/lub numer faktury VAT.
WAŻNE |
- W przypadku realizacji płatności gotówką zalecamy wykorzystanie gotowych druków załączonych do faktury, które zawierają niezbędne dane do wykonania płatności gotówkowej w banku lub na poczcie.
- Na stronie https://www.plus.pl/uslugi/platnosci#jak-czytac-fakture dostępna jest także informacja jak czytać otrzymaną fakturę.