Płatności
E-faktura
E-faktura
- To elektroniczna forma rachunku za usługi telekomunikacyjne świadczone przez Polkomtel Sp. z o.o. dostępna w aplikacji iPlus (zakładka Płatności, następnie Rachunki) oraz w serwisie internetowym iPlus (logowanie www.plus.pl - "Zaloguj do iPlus", zakładka Płatności, następnie Dokumenty finansowe).
- Jest dokumentem akceptowanym przez organy podatkowe (w tym urzędy skarbowe).
- Dostępna jest w formacie plików PDF, zawiera takie same dane jak faktura w formie papierowej.
- Udostępnia szczegółowy wykaz świadczonych usług (billing szczegółowy), pod warunkiem, że masz rachunek szczegółowy, a nie ogólny (samą fakturę).
Zalety e-faktury
- Łatwy i szybki dostęp do faktur.
- Powiadomienia przez SMS o dostępności faktury w serwisie iPlus
- Otrzymywanie faktur na adres email (przy włączonej opcji Zielonej faktury).
- Możliwość generowania darmowych duplikatów faktur (przez okres 18 miesięcy od dnia jej wystawienia).
- Możliwość podglądu własnych rachunków w każdym miejscu i o każdej porze.
E-fakturę możesz włączyć/ wyłączyć na kilka sposobów
- Po zalogowaniu do serwisu iPlus
- Pisemnie, wysyłając zlecenie na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta (ZOZnK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
- Składając dyspozycję w punkcie obsługi (lista punktów dostępna na stronie www.plus.pl/znajdz-salon)
- Wysyłając bezpłatnego SMS na numer 80818
Włączenie | Wyłączenie |
AKTYWUJ Plus Kod 5 W odpowiedzi otrzymasz SMS-a zwrotnego o treści: „Odpowiadając TAK aktywujesz e-fakturę i potwierdzasz zapoznanie się z regulaminem e-faktury. W odpowiedzi wyślij bezpłatnego SMS-a o treści TAK. Otrzymasz kolejnego SMS-a zwrotnego potwierdzającego aktywację usługi" |
DAKTYWUJ Plus Kod 5 W odpowiedzi otrzymasz SMS-a zwrotnego: "E-faktura dla konta została dezaktywowana" |
Dodatkowe informacje
- Po aktywacji e-faktury nie będziesz już otrzymywał faktury w wersji papierowej. W przypadku przeniesienia numeru na inne konto lub rozwiązania umowy następuje automatyczne zablokowanie dostępu do konta w iPlus. Ostatnia faktura zostanie wystawiona i wysłana listownie na podany w naszym systemie adres korespondencyjny.
- Standardowo Twoje rachunki telefoniczne oraz szczegółowy wykaz usług (w tym billing SMS) dostępne są za okres ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli będziesz chciał pobrać starsze rachunki, zamów ich duplikaty w serwisie iPlus. Dokumenty zostaną udostępnione w pliku PDF w ciągu 24 godzin od dnia złożenia przez Ciebie dyspozycji.
- Jeśli dodatkowo włączysz opcję Zielonej faktury dostęp do tych danych będziesz miał na swojej poczcie email.
- E-faktura dostępna jest w serwisie iPlus w formacie plików PDF w zakładce Płatności, aby pobrać dokumenty musisz zalogować się ehasłem lub za pośrednictwem konta Plus.pl.
- Do poprawnego wyświetlenia dokumentów wymagany jest program do obsługi plików PDF np. Adobe Reader. Jeśli masz zainstalowany program i nadal nie możesz otworzyć pliku, skonfiguruj go tak, aby nie otwierał dokumentu w przeglądarce Internetowej. W tym celu otwórz Adobe Reader, wybierz Edit, Preference, wybrać Internet w zakładkach z lewej strony i odznaczyć wyświetlanie PDF w przeglądarce korzystając z aplikacji. Możesz także zaktualizować program Adobe Reader do wersji 11 zgodnie z instrukcją na stronie http://get.adobe.com/pl/reader
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł