Sklep internetowy
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Serwis iPlus
Zmiany na koncie
Zmiana zamówienia złożonego w sklepie internetowym

Czy można zmienić złożone zamówienie?

Tak, masz możliwość edycji swojego zamówienia do momentu przekazania przesyłki firmie kurierskiej.

  1. Możliwe zmiany:
  2. Kolor telefonu
  3. Adres korespondencyjny
  4. Adres dostawy
  5. Adres e-mail
  6. Dokument uwiarygadniający
  7. Sposób płatności

Inne zmiany wymagają anulowania zamówienia i złożenia nowego.

Jak zrobić zmianę w zamówieniu lub je anulować?

W celu edycji zamówienia lub anulowania napisz pod adres esklep@plus.pl lub zadzwoń pod numer 601101200 (połączenie płatne z zgodnie z taryfą dostawy usług, z której korzystasz).

WAŻNE

Nie ma możliwości przywrócenia anulowanego zamówienia. Jedynym sposobem na dokonanie zakupu w sklepie internetowym jest ponowne złożenie zamówienia. Zmiana zamówienia może spowodować zmianę terminu dostawy.

Czy po realizacji zamówienia mogę je odwołać?

Jeśli zawierałeś umowę na odległość przez stronę www.plus.pl jako Klient indywidualny lub z Jednoosobową Działalnością Gospodarczą możesz odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie.
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać przekazane do Polkomtel sp. z o.o. w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy.

Oświadczenie wyślij:

  • e-mailem na adres esklep@plus.pl,
  • listownie na adres: Polkomtel Sp. z o.o, Sklep internetowy Plusa, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł