Sklepinternetowy
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Serwis iPlus
Zmiany na koncie
Zakupy w sklepie internetowym

Przeprowadzenie transakcji jest bardzo proste i zajmie Ci tylko kilka minut. Zapewniamy bezpieczeństwo w czasie realizacji zakupów oraz satysfakcję po finalizacji.


KROK 1

  1. Wejdź na stronę www.plus.pl z aktualną ofertą i wybierz odpowiednią ofertę dla Twoich potrzeb.
  2. Wybierz interesujący Cię model sprzętu. Do dyspozycji masz wyszukiwarkę, dzięki której szybko odnajdziesz poszukiwany model. Jeśli interesujący Cię produkt jest niedostępny możesz otrzymać e-mailem powiadomienie o jego udostępnieniu w ofercie sklepu. W tym celu wybierz przycisk „Zostaw kontakt” przy niedostępnym produkcie i podaj swój adres e-mail.
  3. W każdej chwili możesz sprawdzić parametry techniczne wybranego modelu sprzętu oraz szczegóły wybranej taryfy.


KROK 2 

  1. Po dokonanym wyborze kliknij przycisk "Do koszyka". Zobaczysz tam detale swojego zamówienia.
  2. Kliknięcie w przycisk "Dalej" przeniesie Cię do formularza z zamówieniem celem podania danych niezbędnych do przygotowania dokumentów zakupu i dostawy przesyłki.

Uwaga: Wybierz odpowiedni formularz zamówieniowy w sklepie internetowym:
-
Jeśli jesteś Klientem indywidualnym - wybierz "Klient Indywidualny".
- Gdy prowadzisz działalność gospodarczą - wybierz "Klient Biznesowy".
- Po wypełnieniu formularza kliknij przycisk "Podsumowanie". To podsumowanie wybranej przez Ciebie oferty wraz z kosztami zakupu. Jeszcze teraz możesz edytować zamówienie.


KROK 3

  1. Po poprawnym wypełnieniu formularza kliknij "Zamawiam".
  2. Dane wpisywane w formularzu zamówienia będą zapisane w umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych, dane muszą być zgodne z Twoimi danymi w dowodzie osobistym.


KROK 4

  1. Twoje zamówienie zostało przesłane do akceptacji.
  2. Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić pisząc na adres: esklep@plus.pl lub dzwoniąc pod numer: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8:00 - 21:00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz) oraz na stronie  http://www.plus.pl/status-zamowienia podając adres e-mail oraz numer zamówienia.
  3. Płatności za zakupiony towar możesz dokonać:
    - gotówką w momencie dostawy / odbioru przesyłki u kuriera (odliczona kwota) lub
    - online, link do płatności jest wysyłany po złożeniu zamówienia na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia.
  4. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na wskazany w zamówieniu adres e-mail, w którym znajdziesz szczegóły zamówienia.
  5. W zależności od tego jaką formę zamówienia wybrałeś umowę otrzymasz na podany adres e-mail (forma dokumentowa) lub kurierem (forma pisemna).
  6. Jeśli zamówiłeś również sprzęt, dostarczy go kurier (w przypadku wybrania formy dokumentowej, dopiero po akceptacji propozycji umowy wysłanej na e-maila)
  7. Aktywacja karty SIM nastąpi:
    - w przypadku umowy ze sprzętem lub MX bez sprzętu maksymalnie do 10 dni od doręczenia przesyłki,
    - w przypadku zamówień bez sprzętu maksymalnie do 7 dni od doręczenia karty SIM.

     
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.