Zmiany na koncie
  • < Zarządzaj swoim numerem
  • Kontakt
  • Reklamacje
  • Serwis iPlus
  • Sklep internetowy
Artykuły
Blokada usług wychodzących Plus Mix - co mam zrobić?
Jeśli nie zrealizowano wszystkich obowiązkowych zasileń Blokada usług wychodzących może być skutkiem wykorzystania środków na koncie lub zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących. W tym przypadku, aby nadal móc wykonywać połączenia, korzystać z usługi  należy zasilić konto kwotą minimalną
Co to jest Plus Kod?
Plus Kod 5 to 5 cyfrowe hasło, dzięki któremu posiadając telefon na abonament: możesz zalogować się do serwisu iPlus, który umożliwia zarządzanie Twoim numerem, zidentyfikować się podczas kontaktu telefonicznego z Działem Obsługi Klienta, możesz upoważnić bliskie Ci osoby do uzyskiwania wszelkic
Czy mogę przepisać numer na inną osobę lub firmę (cesja)?
Tak, masz taką możliwość. Wraz z osobą, na którą chcesz przepisać numer, udaj się do najbliższego punktu sprzedaży, listę punktów znajdziesz na stronie www.plus.pl/znajdz-salon. Podczas podpisywania umowy cesji konieczna jest obecność przyszłego (cesjonariusz) jak i obecnego (cedent) właściciela nu
Czy można upoważnić drugą osobę do dokonywania zmian na koncie numeru?
Tak, jest kilka rodzajów upoważnień: Upoważnienie przez Plus Kod 5 (tylko w ofertach na abonament). Osobą upoważnioną do dokonywania zmian na koncie, w przypadku kontaktu telefonicznego z konsultantem Działu Obsługi Klienta, jest osoba znająca aktywny Plus Kod 5. Kod ten jest przyporządkowany do ko
Jak włączyć fakturę elektroniczną w serwisie iPlus?
Jeśli chcesz aktywować elektroniczną fakturę KROK 1. Po zalogowaniu do serwisu internetowego iPlus (link dostępny na www.plus.pl - "Zaloguj do iPlus") wybierz zakładkę "Płatności", następnie "Narzędzia i usługi dla płatności" i 'E-faktura (faktura elektroniczna KROK 2. W oknie z aktywacją usługi po
Więcej artykułów