Jak sprawdzić wykorzystane minuty/jednostki/pakiety/Internet? Jak sprawdzić wykorzystane minuty/jednostki/pakiety/Internet?
Liczbę wykorzystanych minut/jednostek pakietów sprawdzisz:
Dzwoniąc pod bezpłatny numer 2580.
W aplikacji mobilnej iPlus. klikając w numer telefonu na pierwszej stronie ekranu aplikacji przechodzisz do ekranu "Mój numer" z informacjami
Co to jest Plus Kod? Co to jest Plus Kod?
Plus Kod 5 to 5 cyfrowe hasło, dzięki któremu posiadając telefon na abonament:
możesz zalogować się do serwisu iPlus, który umożliwia zarządzanie Twoim numerem (Klienci Indywidualni mają możliwość zalogowania się do iPlus za pośrednictwem Konta Plus.pl, szczegóły dostępne w ar
Czy mogę przepisać numer na inną osobę lub firmę (cesja)? Czy mogę przepisać numer na inną osobę lub firmę (cesja)?
Tak, masz taką możliwość. Wraz z osobą, na którą chcesz przepisać numer, udaj się do najbliższego punktu sprzedaży, listę punktów znajdziesz na stronie www.plus.pl/znajdz-salon.
Podczas podpisywania umowy cesji konieczna jest obecność przysz
Czy można upoważnić drugą osobę do dokonywania zmian na koncie numeru? Czy można upoważnić drugą osobę do dokonywania zmian na koncie numeru?
Tak, jest kilka rodzajów upoważnień:
Upoważnienie przez Plus Kod 5 (tylko w ofertach na abonament). Osobą upoważnioną do dokonywania zmian na koncie, w przypadku kontaktu telefonicznego z konsultantem Działu Obsługi Klienta, jes
Jak włączyć fakturę elektroniczną w serwisie iPlus? Jak włączyć fakturę elektroniczną w serwisie iPlus?
Jeśli chcesz aktywować elektroniczną fakturę
Po zalogowaniu do serwisu internetowego iPlus na stronie https://iplus.plus.pl/, wybierz zakładkę "Profil", "Zarządzanie numerami", następnie "Płatności" i dalej "Narzędzia i usługi dla płatności" i 'E