Zmiany nakoncie
  • < Zarządzaj swoim numerem
  • Kontakt
  • Reklamacje
  • Serwis iPlus
  • Sklep internetowy
A
rtykuły
Blokada usług wychodzących Plus Mix - co mam zrobić?
Jeśli nie zrealizowano wszystkich obowiązkowych zasileń Blokada usług wychodzących może być skutkiem: Wykorzystania środków na koncie lub Zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących. W tym p...
Co oznacza komunikat: Plus Kod nieskomunikowany?
Jeżeli pojawia się taki komunikat to oznacza, że Twój Plus Kod nie został aktywowany. Plus Kod 5 otrzymany na pierwszej fakturze należy aktywować, czyli zmienić na własną kombinację 5 cyfr. Jak aktywo...
Co to jest Plus Kod?
Plus Kod 5 to hasło cyfrowe, dzięki któremu: Możesz korzystać z serwisu iPlus dostępnego pod adresem www.iplus.pl, który umożliwi Ci dokonywanie zmian na koncie Twojego numeru telefonu.  W łatwy spos...
Czy mogę przepisać numer na inną osobę lub firmę (cesja)?
Tak, masz taką możliwość. Wraz z osobą, na którą chcesz przepisać numer, udaj się do najbliższego punktu sprzedaży, listę punktów znajdziesz na stronie www.plus.pl/znajdz-salon. Podczas podpisywania u...
Czy można upoważnić drugą osobę do dokonywania zmian na koncie numeru?
Tak, jest kilka rodzajów upoważnień: Poprzez Plus Kod 5 (tylko w ofertach na abonament). Osobą upoważnioną do dokonywania zmian na koncie, w przypadku kontaktu telefonicznego z konsultantem Działu Obs...
Więcej artykułów
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.