Jak sprawdzić wykorzystane minuty/jednostki/pakiety/Internet? Jak sprawdzić wykorzystane minuty/jednostki/pakiety/Internet?
Liczbę minut/jednostek/pakietów sprawdzisz:
Dzwoniąc pod bezpłatny numer 2580.
W serwisie internetowym iPlus dostępnym pod adresem www.iplus.pl , zakładka "Pakiety".
Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej iPlus, klikając w numer telefonu
Co to jest Plus Kod? Plus Kod 5 to 5 cyfrowe hasło, dzięki któremu posiadając telefon na abonament:
możesz zalogować się do serwisu iPlus, który umożliwia zarządzanie Twoim numerem,
zidentyfikować się podczas kontaktu telefonicznego z Działem Obsługi Klienta,
możesz upoważnić bliskie Ci osoby do uzyskiwania wszelkic
Czy mogę przepisać numer na inną osobę lub firmę (cesja)? Tak, masz taką możliwość. Wraz z osobą, na którą chcesz przepisać numer, udaj się do najbliższego punktu sprzedaży, listę punktów znajdziesz na stronie www.plus.pl/znajdz-salon.
Podczas podpisywania umowy cesji konieczna jest obecność przyszłego (cesjonariusz) jak i obecnego (cedent) właściciela nu
Czy można upoważnić drugą osobę do dokonywania zmian na koncie numeru? Tak, jest kilka rodzajów upoważnień:
Upoważnienie przez Plus Kod 5 (tylko w ofertach na abonament). Osobą upoważnioną do dokonywania zmian na koncie, w przypadku kontaktu telefonicznego z konsultantem Działu Obsługi Klienta, jest osoba znająca aktywny Plus Kod 5. Kod ten jest przyporządkowany do ko
Jak włączyć fakturę elektroniczną w serwisie iPlus? Jeśli chcesz aktywować elektroniczną fakturę
KROK 1. Po zalogowaniu do serwisu internetowego iPlus (link dostępny na www.plus.pl - "Zaloguj do iPlus") wybierz zakładkę "Płatności", następnie "Narzędzia i usługi dla płatności" i 'E-faktura (faktura elektroniczna
KROK 2. W oknie z aktywacją usługi po