Sklep internetowy
  • < Zarządzaj swoim numerem
  • Kontakt
  • Reklamacje
  • Serwis iPlus
  • Zmiany na koncie
Artykuły
Jak zwrócić zakupione urządzenie?
Jeśli jesteś osobą fizyczną lub z Jednoosobową Działalnością Gospodarczą możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki. 1.     Towar nie może nosić znamion użytkowania oraz nie może być uszkodzony. 2.     Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na ws
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako firma/działalność gospodarcza?
Dokumenty jakie należy przesłać zależą od rodzaju wykonywanej działalności. 1. Jednoosobowa działalność gospodarcza: dokument tożsamości osoby zawierającej Umowę (dwie strony dokumentu). 2. Spółka cywilna: dokument tożsamości osoby upoważnionej do zawarcia Umowy (dwie strony dokumentu), umowa sp
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako osoba fizyczna?
Jeśli jesteś Klientem indywidualnym: dowód osobisty przy odbiorze, Możesz zostać również poproszony wcześniej o dosłanie na emaila kopii dowodu osobistego oraz dodatkowego dokumentu uwiarygadniającego. Dokumentem uwiarygadniającym może być jeden z poniższych dokumentów: 1. Opłacona bieżąca faktu
Kody PIN i PUK przy zakupie aktywacji w sklepie internetowym
  Zamówiony towar w sklepie internetowym Plusa zostanie dostarczony przez firmę kurierską na podany w formularzu zamówienia adres dostawy. W przypadku oferty Mix kody PIN i PUK zostaną przesłane po dokonaniu aktywacji karty SIM, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. W przypadku zamówieni
Kontakt ze Sklepem Internetowym - zgłaszanie pytań, sugestii, problemów
Zgłoszenia zawierające pytania, sugestie, informacje o zaistniałych problemach dotyczących sklepu internetowego możesz przekazać na kilka sposobów: Pocztą elektroniczną wysyłając maila na adres esklep@plus.pl, Wysyłając faks pod numer 224268050. Dzwoniąc pod numer 601101200 (numer dostępny w dni p
Więcej artykułów