Jak zwrócić zakupione urządzenie? Jeśli jesteś osobą fizyczną lub z Jednoosobową Działalnością Gospodarczą możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki.
1. Towar nie może nosić znamion użytkowania oraz nie może być uszkodzony.
2. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na ws
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako firma/działalność gospodarcza? Dokumenty jakie należy przesłać zależą od rodzaju wykonywanej działalności.
1. Jednoosobowa działalność gospodarcza:
dokument tożsamości osoby zawierającej Umowę (dwie strony dokumentu).
2. Spółka cywilna:
dokument tożsamości osoby upoważnionej do zawarcia Umowy (dwie strony dokumentu),
umowa sp
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako osoba fizyczna?
Jeśli jesteś Klientem indywidualnym:
dowód osobisty przy odbiorze,
Możesz zostać również poproszony wcześniej o dosłanie na emaila kopii dowodu osobistego oraz dodatkowego dokumentu uwiarygadniającego.
Dokumentem uwiarygadniającym może być jeden z poniższych dokumentów:
1. Opłacona bieżąca faktu
Kody PIN i PUK przy zakupie aktywacji w sklepie internetowym
Zamówiony towar w sklepie internetowym Plusa zostanie dostarczony przez firmę kurierską na podany w formularzu zamówienia adres dostawy.
W przypadku oferty Mix kody PIN i PUK zostaną przesłane po dokonaniu aktywacji karty SIM, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
W przypadku zamówieni
Kontakt ze Sklepem Internetowym - zgłaszanie pytań, sugestii, problemów Zgłoszenia zawierające pytania, sugestie, informacje o zaistniałych problemach dotyczących sklepu internetowego możesz przekazać na kilka sposobów:
Pocztą elektroniczną wysyłając maila na adres esklep@plus.pl,
Wysyłając faks pod numer 224268050.
Dzwoniąc pod numer 601101200 (numer dostępny w dni p