Sklepinternetowy
  • < Zarządzaj swoim numerem
  • Kontakt
  • Reklamacje
  • Serwis iPlus
  • Zmiany na koncie
A
rtykuły
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako firma/działalność gospodarcza?
Dokumenty jakie należy przesłać zależą od rodzaju wykonywanej działalności. 1. Jednoosobowa działalność gospodarcza: dokument tożsamości osoby zawierającej Umowę (dwie strony dokumentu). 2. Spółka c...
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako osoba fizyczna?
Jeśli jesteś Klientem indywidualnym: dowód osobisty przy odbiorze, Możesz zostać również poproszony wcześniej o dosłanie na emaila kopii dowodu osobistego oraz dodatkowego dokumentu uwiarygadniając...
Kody PIN i PUK przy zakupie aktywacji w sklepie internetowym
  Zamówiony towar w sklepie internetowym Plusa zostanie dostarczony przez firmę kurierską na podany w formularzu zamówienia adres dostawy. W przypadku oferty Mix kody PIN i PUK zostaną przesłane po d...
Kontakt ze Sklepem Internetowym - zgłaszanie pytań, sugestii, problemów
Zgłoszenia zawierające pytania, sugestie, informacje o zaistniałych problemach dotyczących sklepu internetowego możesz przekazać na kilka sposobów: Pocztą elektroniczną wysyłając maila na adres eskle...
Sklep internetowy - dostawa i płatność za dostawę
Jaki jest czas realizacji zamówienia? Orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 5 dni roboczych, o terminie dostawy zostaniesz poinformowany SMS-em oraz e-mailem na dzień przed dostawą. Cza...
Więcej artykułów
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.