Jak zwrócić zakupione urządzenie? Jak zwrócić zakupione urządzenie?
Jeśli jesteś osobą fizyczną lub Jednoosobową Działalnością Gospodarczą i zakupiłeś towar zdalnie np. na infolinii lub w sklepie internetowym sieci Plus możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki lub odstąpienia od Umowy.
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako firma/działalność gospodarcza? Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako firma/działalność gospodarcza?
Dokumenty jakie należy przesłać zależą od rodzaju wykonywanej działalności.
1. Jednoosobowa działalność gospodarcza:
dokument tożsamości osoby zawierającej Umowę (dwie strony dokumentu).
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako osoba fizyczna? Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako osoba fizyczna?
Jeśli jesteś Klientem indywidualnym:
dowód osobisty przy odbiorze,
Możesz zostać również poproszony wcześniej o dosłanie na emaila kopii dowodu osobistego oraz dodatkowego dokumentu uwiarygadniającego
Kontakt ze Sklepem Internetowym - zgłaszanie pytań, sugestii, problemów Kontakt ze Sklepem Internetowym - zgłaszanie pytań, sugestii, problemów
Zgłoszenia zawierające pytania, sugestie, informacje o zaistniałych problemach dotyczących sklepu internetowego możesz przekazać na kilka sposobów:
Pocztą elektroniczną wysyłając maila na adres esklep@plus.pl,
Dzwoniąc pod num
Sklep internetowy - dostawa i płatność za dostawę Sklep internetowy - dostawa i płatność za dostawę
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 3-5 dni roboczych, o terminie dostawy zostaniesz poinformowany SMS-em oraz e-mailem na dzień przed dostawą.
Czas realizacji zamówienia biznesowego jest uzależ