Plus.pl - Baza wiedzy - Sklep internetowy

Artykuły
Jak zwrócić zakupione urządzenie?
Jak zwrócić zakupione urządzenie? Jeśli jesteś osobą fizyczną lub Jednoosobową Działalnością Gospodarczą i zakupiłeś towar zdalnie np. na infolinii lub w sklepie internetowym sieci Plus możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki lub odstąpienia od Umowy.
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako firma/działalność gospodarcza?
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako firma/działalność gospodarcza? Dokumenty jakie należy przesłać zależą od rodzaju wykonywanej działalności. 1. Jednoosobowa działalność gospodarcza: dokument tożsamości osoby zawierającej Umowę (dwie strony dokumentu).
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako osoba fizyczna?
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako osoba fizyczna? Jeśli jesteś Klientem indywidualnym: dowód osobisty przy odbiorze, Możesz zostać również poproszony wcześniej o dosłanie na emaila kopii dowodu osobistego oraz dodatkowego dokumentu uwiarygadniającego
Kontakt ze Sklepem Internetowym - zgłaszanie pytań, sugestii, problemów
Kontakt ze Sklepem Internetowym - zgłaszanie pytań, sugestii, problemów Zgłoszenia zawierające pytania, sugestie, informacje o zaistniałych problemach dotyczących sklepu internetowego możesz przekazać na kilka sposobów: Pocztą elektroniczną wysyłając maila na adres esklep@plus.pl, Dzwoniąc pod num
Sklep internetowy - dostawa i płatność za dostawę
Sklep internetowy - dostawa i płatność za dostawę Jaki jest czas realizacji zamówienia? Orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 3-5 dni roboczych, o terminie dostawy zostaniesz poinformowany SMS-em oraz e-mailem na dzień przed dostawą. Czas realizacji zamówienia biznesowego jest uzależ
Więcej artykułów