Plus.pl - Baza wiedzy - Sklep internetowy
Jakie dokumenty muszę przedstawić kupując aktywację w Sklepie Internetowym jako osoba fizyczna?
Jeśli jesteś Klientem indywidualnym:
- dowód osobisty przy odbiorze,
 
Możesz zostać również poproszony wcześniej o dosłanie na emaila kopii dowodu osobistego oraz dodatkowego dokumentu uwiarygadniającego.
Dokumentem uwiarygadniającym może być jeden z poniższych dokumentów:
1. Opłacona bieżąca faktura za:
- telefon komórkowy lub stacjonarny,
 - Internet,
 - telewizję kablową lub satelitarną,
 - energię elektryczną,
 - wodę,
 - gaz.
 
Faktura powinna być wystawiona na Twoje dane i zawierać informację o okresie za jaki została naliczona opłata, o bieżącym saldzie, kwocie do zapłaty oraz terminie płatności. Jeśli saldo faktury jest równe 0, a termin płatności jeszcze nie minął to nie musisz okazywać potwierdzenia wpłaty poprzedniej ani aktualnej faktury. Zerowe saldo jest informacją o dokonaniu płatności za poprzedni okres. W przypadku braku informacji o zerowym saldzie, prosimy o przygotowanie kopii opłacenia faktury.
2. Zaświadczenie o zatrudnieniu
- musi zawierać pełną nazwę firmy, Twoje dane wraz z numerem PESEL a także informacją czy znajdujesz się w okresie wypowiedzenia,
 - zaświadczenie nie może być starsze niż 30 dni od momentu wystawienia.
 
3. Legitymacja emeryta/rencisty
- w przypadku emeryta/rencisty, służb mundurowych legitymacja zielona lub granatowa,
 - termin ważności legitymacji emeryta /rencisty w formie plastikowej nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty podpisania Umowy.
 
4. Legitymacja studencka
- musi być ważna podczas odbioru przesyłki od kuriera,
 - musi zawierać Twoje dane oraz nazwę uczelni.
 
5. Umowa zlecenie
- musi zawierać nazwę firmy/zleceniodawcy,
 - musi być aktualna w momencie odbioru przesyłki od kuriera,
 - musi zawierać Twoje dane wraz z numerem  PESEL.
 
6. Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub wypis z CEIDG.
