Sklepinternetowy
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Serwis iPlus
Zmiany na koncie
Jak zwrócić aparat zakupiony w sklepie internetowym?

Jeśli jesteś osobą fizyczną lub z Jednoosobową Działalnością Gospodarczą możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki.

1.     Towar nie może nosić znamion użytkowania oraz nie może być uszkodzony.

2.     Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na wskazany w załączniku do umowy adres: InterPhone Service Sp. z o.o  Ul. Inwestorów 13, 39-300 Mielec.

3.      Sugerowanym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu (które otrzymasz z umową) i wysłanie go wraz ze sprzętem na adres magazynu. W oświadczeniu należy zaznaczyć z jakiej umowy rezygnujesz (usługi telekomunikacyjne, umowa  na sprzęt, obu). Możesz wysłać samo odstąpienie w ciągu ustawowych 14 dni (liczmy datę nadania). Na dosłanie sprzętu masz kolejne 14 dni od momentu nadania odstąpienia.

4.     Aparat zwracasz za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na swój koszt.


Pytania dotyczące statusu zwrotów możesz kierować na adres email esklep@plus.pl lub dzwoniąc pod numer: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8:00 - 21:00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.