Plus.pl - Baza wiedzy - Zmiany na koncie
Co to jest Plus Kod?
Plus Kod 5 to 5 cyfrowe hasło, dzięki któremu posiadając telefon na abonament:
- zidentyfikować się podczas kontaktu telefonicznego z Działem Obsługi Klienta,
- możesz upoważnić bliskie Ci osoby do uzyskiwania wszelkich informacji i dokonywanie zmian dla wszystkich numerów telefonów zarejestrowanych na Twoim koncie abonenckim,
- jeśli korzystasz z oferta dla Firm możesz zalogować się do serwisu iPlus, który umożliwia zarządzanie Twoim numerem (Klienci Indywidualni mają możliwość zalogowania się do iPlus za pośrednictwem Konta Plus.pl).
Plus Kod jest Twoim osobistym hasłem dostępu i nie przekazuj go osobom nieupoważnionym. Korzystanie z Plus Kodu 5 oraz jego zmiana są bezpłatne.
Jak uzyskać Plus Kod 5?
- Plus Kod znajdziesz na pierwszej fakturze, którą otrzymasz po podpisaniu umowy.
- Otrzymasz go SMS-em po podpisaniu umowy.
- Możesz uzyskać go także od pracownika Działu Obsługi Klienta. Dodzwaniając się do systemu automatycznej obsługi Klienta na numer 601102601 > wybierz 1 (Plus Abonament), następnie wybierz 2 (Usługi i pakiety). Niezależnie jaką opcje następnie wybierzesz, zostaniesz połączony z konsultantem.
- Nowy Plus Kod jest to tymczasowe hasło do konta, aby było aktywne, musisz je zmienić.
Jak aktywować Plus Kod 5?
- Możesz to zrobić przy pierwszym logowaniu do serwisu internetowego iPlus (na głównej stronie wprowadzasz swój numer telefonu i tymczasowy kod. Pojawi się dodatkowe okno, w którym wpiszesz wymyślony przez siebie ciąg 5 cyfr - ZAPAMIĘTAJ NOWY KOD!)
- W systemie informacji głosowej pod numerem 601102601 (opłata zgodna z cennikiem taryfy dostępnym na stronie www.plus.pl, którą posiadasz).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

