• Plus.pl - Baza wiedzy - Zmiany na koncie

Plus Kod i e-hasło - jakie są różnice?

Plus Kod

To hasło 5 cyfrowe, dzięki któremu:

  • W łatwy sposób możesz się zidentyfikować kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601 (koszt połączenia zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz).
  • Upoważnisz inne osoby do zarządzania Twoim kontem.
  • Jeśli dzwoniąc na infolinię podasz swój Plus Kod, uzyskasz wszelkie informacje o swoim koncie i dokonasz zmian dla wszystkich numerów telefonów zarejestrowanych na danym koncie.
  • Plus Kod jest Twoim osobistym hasłem  i nie przekazuj go osobom nieupoważnionym.

E-hasło

To hasło cyfrowe służące do zarządzania numerami w serwisie internetowym iPlus dla Firm, gdzie:

  • Możesz dokonywać zmiany na swoim numerze/koncie.  
  • Masz możliwość podglądu swojej e-faktury, a także bilingu połączeń (jeśli masz włączony wykaz szczegółowy).
  • Możesz zamówić duplikat faktury/bilingu.

Pamiętaj! e-hasło i Plus Kod to dwa różne hasła. Plus Kod służy m.in do kontaktu z Działem Obsługi Klienta, a także do logowania do serwisu internetowego iPlus dla Firm, ale bez dostępu do faktur i informacji o bieżącym użyciu.

  • Kody są dostępne, jeśli posiadasz telefon na abonament (tj. nie dotyczy oferty Plus na Kartę i Plus/Plush Mix).
  • Klienci indywidualni logują się do serwisu iPlus z pozycji Konta Plus.pl, gdzie uzyskać dostęp do faktur, rachunku szczegółowego bez każdorazowego podawania Plus Kodu 5 oraz e-hasła. Więcej informacji dostępnych w artykule Do czego służy konto w serwisie PLUS.PL 

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł