PlusMix
< Usługi i pakiety
Plus Abonament
Plus Firma
Plus Internet
Plus na Kartę
Inne
Pakiet Video w taryfie Ja+Mix / MIX X

Jeśli korzystasz z taryfy Ja + Mix lub Plus MIX X możesz skorzystać z pakietu 10 GB na krajową transmisję danych w ramach serwisu YouTube oraz TikTok. Pakiet jest zoptymalizowany dla rozdzielczości ekranu 480p.

Pakiet jest aktywowany na 30 dni, po tym czasie jest automatycznie odnawiany, jeśli:

  1. Twój numer znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących oraz
  2. posiadasz na koncie środki pozwalające na pobranie opłaty za pakiet. W przypadku braku środków pakiet jest automatycznie wyłączany.
     

Warunki włączenia pakietu?

- Korzystanie z taryfy Ja + Mix lub Plus MIX X
- Posiadanie dodatniej wartości konta
- Znajdowanie się w okresie ważności dla usług wychodzących.

 

Ile kosztuje pakiet?

Opłata za włączenie lub odnowienie pakietu na 30 dni wynosi 5 zł z VAT.
 

Jak włączyć/wyłączyć pakiet

  1. W aplikacji mobilnej iPlus.
  2. Wpisując w telefonie krótki kod zgodnie z poniższą tabelą i zatwierdzając go przyciskiem "zadzwoń"

Włączenie

Wyłączenie

*121*11*05#

*121*00*05#

Dodatkowe informacje

  1. Włączenie/ wyłączenie pakietu następuje w przeciągu 24 godzin i jest potwierdzane SMS.
  2. W przypadku włączenia pakietu w trakcie trwania połączenia z internetem należy rozłączyć transmisję danych i ponownie nawiązać połączenie internetowe.
  3. Jednocześnie możesz włączyć tylko jeden pakiet Video.
  4. Z pakietu możesz korzystać, gdy posiadasz dodatnią wartość konta (min. 1 grosz) i jednocześnie znajdujesz się w okresie ważności dla usług wychodzących (posiadasz aktywne konto).
  5. Aby prawidłowo korzystać z pakietu Video powinieneś mieć w swoim smartfonie ustawiony automatyczny wybór rozdzielczości.
  6. Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach pakietu internetowego w danym okresie ważności, prędkość transmisji danych zostanie ograniczona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s.
  7. W każdej chwili możesz przywrócić prędkość transmisji danych uruchamiając inny dowolny dostępny pakiet internetowy.
  8. Stan wykorzystania pakietu sprawdzisz wprowadzając do telefonu kod *121# i naciskając "zadzwoń".
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.