Płatności
Nadpłata na koncie
Nadpłata na koncie może być wynikiem wpłaty wyższych kwot ponad wystawione faktury, przeksięgowania z innych kont, zwrotów w wyniku np. pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
Zgodnie z Twoją dyspozycją zwrot nadpłaty możemy:
- Przekazać na poczet przyszłych płatności na Twoim koncie z aktywnym numerem.
- Przeksięgować na inne konto abonenckie w sieci Plus.
- Przekazać przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.
- Przekazać przekazem pocztowym na Twój adres.
- Przekazać na cele charytatywne.
Jak złożyć dyspozycję zwrotu?
Wybierz jeden z poniższych sposobów:
- Wyślij zgłoszenie mailowe na adres bok@plus.pl lub
- Udaj się do Punktu Sprzedaży (lista punktów dostępna na stronie https://www.plus.pl/kontakt) lub
- Prześlij na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Sekcja Obsługi Płatności, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa lub
- Skontaktuj się telefonicznie 601102601 (opłata zgodna z taryfą operatora).
- Poprzez Serwis internetowy iPlus na stronie https://iplus.pl/ > zakładka: Płatności > Narzędzia i usługi dla płatności > Dyspozycja zwrotu nadpłaty na konto bankowe, wciśnij Zmień > uzupełnij niezbędne dane w formularzu i wciśnij > Zatwierdź
- Zwrot nadpłaty realizowany jest w terminie do 7 dni roboczych.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

Artykuł powiązany