Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Spłacona zaległość - odblokowanie numeru

Blokada windykacyjna zostanie usunięta po zaksięgowaniu zaległej płatności na koncie Polkomtel Sp. z o. o., o ile wcześniej umowa o świadczenie usług nie została rozwiązana.

Czas księgowania należności na koncie Klienta jest uzależniony od miejsca wpłaty i wynosi od 1 do 5 dni roboczych.

Usunięcie blokady zostanie potwierdzone SMS-em.

Średni czas wpływu środków na konto (w dniach roboczych):

  1. z poczty - do 4 dni,
  2. z banków - 1 dzień,
  3. z agencji finansowych – do 5 dni,
  4. e-płatności - następnego dnia po dokonaniu płatności,
  5. kasy w Punktach sprzedaży sieci Plus - o godz. 24 tego samego dnia,
  6. Poleceniem Zapłaty - następnego dnia.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.