Karty SIM
< Sprzęt i technologie
Obsługa posprzedażna
Pomoc techniczna
Technologie
Wymiana karty SIM w ofercie Na Kartę

Jakie są warunki wymiany?

  • Twój numer musi znajdować się w okresie ważności konta,
  • Musisz posiadać dodatnie saldo konta,
  • Karta SIM musi być zarejestrowana,
  • Jeśli posiadasz nieaktywny numer (nie włączył się do sieci) i nie jest zarejestrowany, możesz dokonać wymiany karty dopiero po rejestracji numeru.
  • Musisz być właścicielem bądź osobą upoważnioną do zlecania zmian na koncie.
  • Opiekun prawny Klienta częściowo lub całkowicie ubezwłasnowolnionego musi przedstawić orzeczenie/zaświadczenie wydane przez Sąd o ustanowieniu opiekunem prawnym.
  • Osoba reprezentująca Klienta musi przedstawić pełnomocnictwo notarialne lub notarialnie poświadczone, pełnomocnictwo zwykłe (pełnomocnictwo zwykłe w formie pisemnej, po uprzednim potwierdzeniu przez Biuro Obsługi Klienta zakresu udzielonego pełnomocnictwa z Abonentem.)

Gdzie wymienić?

  • Wymiany karty SIM możesz dokonać w dowolnym Punkcie Plusa,
  • Wymiana nastąpi w tym samym dniu. Możesz to sprawdzić wkładając kartę do aparatu, uruchamiając ponownie telefon. Jeśli karta SIM będzie już aktywna, na wyświetlaczu pojawi się zasięg sieci Plus.

Ile kosztuje wymiana karty SIM?

Koszt wymiany to 12,30 zł z VAT i uiszczana jest w Punkcie Plusa.

Czy jest możliwa wymiana na microSIM, nanoSIM?

Tak. Koszt wymiany jest taki sam.

Karta USIM

  • Ten typ karty SIM jest wymagany do korzystania z usługi LTE/5G
  • Jeśli Twoja obecna karta nie ma takiej funkcjonalności, możesz wymienić ją na kartę USIM zgodnie z powyższymi zasadami
  • Sprawdź czy posiadasz właściwą kartę, szczególnie gdy zmieniasz taryfę na taką, która umożliwia korzystanie z LTE.

Dodatkowe informacje

  • Wymiana karty powoduje utratę wszystkich danych na niej zapisanych (np. wpisy w książce telefonicznej, treści SMS-ów).
  • Wymiany karty SIM można dokonać tylko na numerze zarejestrowanym.

 

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł