Wymiana karty SIM w ofercie Na Kartę

Jakie są warunki wymiany?

  • Twój numer musi znajdować się w okresie ważności konta (aktywne połączenia przychodzące),
  • Musisz posiadać dodatnie saldo konta (przynajmniej 1 grosz),
  • Karta SIM musi być zarejestrowana,
  • Musisz być właścicielem bądź osobą upoważnioną do zlecania zmian na koncie.
  • Opiekun prawny Klienta częściowo lub całkowicie ubezwłasnowolnionego musi przedstawić orzeczenie/zaświadczenie wydane przez Sąd o ustanowieniu opiekunem prawnym.
  • Osoba reprezentująca Klienta musi przedstawić pełnomocnictwo notarialne lub notarialnie poświadczone, pełnomocnictwo zwykłe (pełnomocnictwo zwykłe w formie pisemnej, po uprzednim potwierdzeniu przez Biuro Obsługi Klienta zakresu udzielonego pełnomocnictwa z Abonentem.)
  • Przed aktywacją nowej karty SIM/ profilu eSIM POLKOMTEL Sp. z o.o. sprawdzi, czy Twój numer PESEL nie jest zastrzeżony w rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL. Jeśli masz PESEL zastrzeżony, w celu wymiany karty SIM, musisz go odblokować.
  • Informacje dotyczące karty eSIM znajdziesz na stronie internetowej: https://www.plus.pl/esim

Gdzie wymienić?

  • Wymiany karty SIM możesz dokonać w dowolnym Punkcie Plusa,
  • Wymiana nastąpi w tym samym dniu. Możesz to sprawdzić wkładając kartę do aparatu, uruchamiając ponownie telefon. Jeśli karta SIM będzie już aktywna, na wyświetlaczu pojawi się zasięg sieci Plus.

Ile kosztuje wymiana karty SIM?

Koszt wymiany to 12,30 zł z VAT i uiszczana jest w Punkcie Plusa.

Dodatkowe informacje

  • Wymiana karty powoduje utratę wszystkich danych na niej zapisanych (np. wpisy w książce telefonicznej, treści SMS-ów).

 

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł