Czy mogę uzyskać duplikat faktury za urządzenie? Tak, prośbę o wystawienie duplikatu faktury za zakupione urządzenie należy skierować listownie na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.Logistykaul. Konstruktorska 4,02-673 Warszawa.
Czy na czas naprawy telefonu w serwisie mogę otrzymać aparat zastępczy?
Wydanie aparatu zastępczego na czas naprawy uzależnione jest od przedstawiciela, u którego oddałeś telefon do serwisu.
Aparat zastępczy zostanie wydany Ci tylko wtedy, kiedy przedstawiciel będzie dysponował takimi telefonami.
W czasie, w którym telefon przebywa w serwisie jest naliczany abonament
Jak można skorzystać z gwarancji aparatu zakupionego w sklepie internetowym Plusa ? Każdy aparat zakupiony w sklepie internetowym jest objęty gwarancją. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w oświadczeniu gwarancyjnym.
Gdzie możesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej?
W dowolnym punkcie Plusa na terenie całej Polski.
W serwisie producenta aparatu.
Jakie dokumenty są wym
Serwis wyświetlacza To usługa umożliwiająca skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza sprzętu zakupionego w sieci Plus. Usługa obejmuje:
Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu Naprawczego.
Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza.
Kto może skorzystać
Jak zwrócić zakupione urządzenie? Jeśli jesteś osobą fizyczną lub z Jednoosobową Działalnością Gospodarczą możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki.
1. Towar nie może nosić znamion użytkowania oraz nie może być uszkodzony.
2. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na ws