Plus.pl - Baza wiedzy - Obsługa posprzedażna

Artykuły
Czy mogę uzyskać duplikat faktury za urządzenie?
Czy mogę uzyskać duplikat faktury za urządzenie? Dyspozycję wystawienia duplikatu faktury za zakup urządzenia możesz zgłosić: pisemnie na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Logistyka, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa w Punkcie Plusa (listę punktów znajdziesz na stronie https://www.plus.pl/znajdz-s
Czy na czas naprawy telefonu w serwisie mogę otrzymać aparat zastępczy?
Czy na czas naprawy telefonu w serwisie mogę otrzymać aparat zastępczy? Wydanie aparatu zastępczego na czas naprawy uzależnione jest od przedstawiciela, u którego oddałeś telefon do serwisu. Aparat zastępczy zostanie wydany Ci tylko wtedy, kiedy przedstawiciel będzie dysponował takimi telefonami.
Jak można skorzystać z gwarancji aparatu zakupionego w sklepie internetowym Plusa ?
Jak można skorzystać z gwarancji aparatu zakupionego w sklepie internetowym Plusa ? Każdy aparat zakupiony w sklepie internetowym jest objęty gwarancją. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w oświadczeniu gwarancyjnym. Gdzie możesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej? W dowolnym punkcie Pl
Serwis wyświetlacza
Serwis wyświetlacza To usługa umożliwiająca skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego wyświetlacza sprzętu zakupionego w sieci Plus. Usługa obejmuje: Organizację i pokrycie kosztów transportu telefonu na terytorium Polski do i z Punktu Naprawczego. Dokonanie naprawy/wymiany wyświetlacza.
Jak zwrócić zakupione urządzenie?
Jak zwrócić zakupione urządzenie? Jeśli jesteś osobą fizyczną lub Jednoosobową Działalnością Gospodarczą i zakupiłeś towar zdalnie np. na infolinii lub w sklepie internetowym sieci Plus możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki lub odstąpienia od Umowy.
Więcej artykułów