Obsługa posprzedażna
Jak można skorzystać z gwarancji aparatu zakupionego w sklepie internetowym Plusa ?
Każdy aparat zakupiony w sklepie internetowym jest objęty gwarancją. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w oświadczeniu gwarancyjnym.
Gdzie możesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej?
- W dowolnym punkcie Plusa na terenie całej Polski.
- W serwisie producenta aparatu.
Jakie dokumenty są wymagane, aby skorzystać z gwarancji?
- Oświadczenie gwarancyjne zawierające: IMEI aparatu, datę sprzedaży, pieczątkę punktu sprzedaży i podpis sprzedawcy.
- Dowód zakupu (np: faktura VAT).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
Artykuły powiązane
- Czy mogę uzyskać duplikat faktury za urządzenie?
- Czy na czas naprawy telefonu w serwisie mogę otrzymać aparat zastępczy?
- Jak zwrócić zakupione urządzenie?
- Kontakt ze Sklepem Internetowym - zgłaszanie pytań, sugestii, problemów
- Zmieniamy się dla Ciebie! Załóż Konto Plus.pl zyskaj jeden login i hasło do wielu serwisów