Obsługaposprzedażna
< Sprzęt i technologie
Karty SIM
Pomoc techniczna
Technologie
Jak można skorzystać z gwarancji aparatu zakupionego w sklepie internetowym Plusa ?

Każdy aparat zakupiony w sklepie internetowym jest objęty gwarancją. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w oświadczeniu gwarancyjnym.

Gdzie możesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej?

  1. W dowolnym punkcie Plusa na terenie całej Polski.
  2. W serwisie producenta aparatu.
     

Jakie dokumenty są wymagane, aby skorzystać z gwarancji?

  1. Oświadczenie gwarancyjne zawierające: IMEI aparatu, datę sprzedaży, pieczątkę punktu sprzedaży i podpis sprzedawcy.
  2. Dowód zakupu (np: faktura VAT).

 

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.