Obsługa posprzedażna
Czy mogę uzyskać duplikat faktury za urządzenie?
Tak,
prośbę o wystawienie duplikatu faktury za zakupione urządzenie należy skierować:
- Listownie na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Logistyka, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
- W punktach Plusa (listę punktów znajdziesz na stronie https://www.plus.pl/znajdz-salon
- Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora. Szczegółowe informacje dot. kosztu połączeń dostępne są na stronie https://www.plus.pl/news/art-8611-koszt-polaczenia-z-dzialem-obslugi-klienta Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora. Szczegółowe informacje dot. kosztu połączeń dostępne są na stronie https://www.plus.pl/news/art-8611-koszt-polaczenia-z-dzialem-obslugi-klienta
- Zgłoszeniem przez e-mail esklep@plus.pl w przypadku urządzenia zakupionego poprzez Sklep Internetowy.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł