Plus.pl - Baza wiedzy - Obsługa posprzedażna
Jak można skorzystać z gwarancji aparatu zakupionego w sklepie internetowym Plusa ?
Każdy aparat zakupiony w sklepie internetowym jest objęty gwarancją. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w oświadczeniu gwarancyjnym.
Gdzie możesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej?
- W dowolnym punkcie Plusa na terenie całej Polski.
- W serwisie producenta aparatu.
Jakie dokumenty są wymagane, aby skorzystać z gwarancji?
- Oświadczenie gwarancyjne zawierające: IMEI aparatu, datę sprzedaży, pieczątkę punktu sprzedaży i podpis sprzedawcy.
- Dowód zakupu (np: faktura VAT).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

Artykuły powiązane
Czy mogę uzyskać duplikat faktury za urządzenie?
Czy na czas naprawy telefonu w serwisie mogę otrzymać aparat zastępczy?
Jak zwrócić zakupione urządzenie?
Kontakt ze Sklepem Internetowym - zgłaszanie pytań, sugestii, problemów
Zmieniamy się dla Ciebie! Załóż Konto Plus.pl zyskaj jeden login i hasło do wielu serwisów