Obsługa posprzedażna
< Sprzęt i technologie
Karty SIM
Pomoc techniczna
Technologie
Jak zwrócić zakupione urządzenie?

Jeśli jesteś osobą fizyczną lub Jednoosobową Działalnością Gospodarczą i zakupiłeś towar zdalnie np. na infolinii lub w sklepie internetowym sieci Plus możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki lub odstąpienia od Umowy.

  • Odstąpienie wymaga przesłania Oświadczenia o odstąpieniu wraz ze zwrotem towaru, fakturą VAT lub Dowodem Wydania na adres magazynu. Sugerowanym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia, które otrzymałeś wraz z Umową lub, które można pobrać ze strony https://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki, w sekcji Odstąpienie). W oświadczeniu należy zaznaczyć, z jakiej Umowy rezygnujesz – usługi telekomunikacyjne, Umowy na sprzęt czy też obu Umów. Możesz wysłać samo odstąpienie w ciągu ustawowych 14 dni (liczmy datę nadania), na odesłanie urządzenia masz kolejne 14 dni od momentu nadania pisma z odstąpieniem.
  • Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania oraz nie może być uszkodzony.
  • Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na wskazany w załączniku do umowy adres:
             InterPhone Service Sp. z o. o.
             Ul. Inwestorów 13,
             39-300 Mielec.
  • Zwrot urządzania możesz zrealizować:
    - na koszt Polkomtel Sp. z o.o. za pośrednictwem usługi Paczkomat® InPost sp. z o.o. lub przewoźnika FedEx EXPRESS POLAND sp. z o.o. Szczegóły oraz formularz zwrotu umożliwiające nadanie zwrotu dostępne są na stronie https://www.plus.pl/zwroty  lub
    - dowolną firmą kurierską, na swój koszt.
  • W przypadku zakupu urządzenia w Sklepie Internetowym zapytania o status zwrotu możesz kierować na adres e-mail esklep@plus.pl lub dzwoniąc pod numer 601101200 (w dni powszednie w godz. 8:00 - 21:00, połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł