Obsługa posprzedażna
Jak zwrócić zakupione urządzenie?
Jeśli jesteś osobą fizyczną lub Jednoosobową Działalnością Gospodarczą i zakupiłeś towar zdalnie np. na infolinii lub w sklepie internetowym sieci Plus możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki lub odstąpienia od Umowy.
- Odstąpienie wymaga przesłania Oświadczenia o odstąpieniu wraz ze zwrotem towaru, fakturą VAT lub Dowodem Wydania na adres magazynu. Sugerowanym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia, które otrzymałeś wraz z Umową lub, które można pobrać ze strony https://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki, w sekcji Odstąpienie). W oświadczeniu należy zaznaczyć, z jakiej Umowy rezygnujesz – usługi telekomunikacyjne, Umowy na sprzęt czy też obu Umów. Możesz wysłać samo odstąpienie w ciągu ustawowych 14 dni (liczmy datę nadania), na odesłanie urządzenia masz kolejne 14 dni od momentu nadania pisma z odstąpieniem.
- Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania oraz nie może być uszkodzony.
- Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na wskazany w załączniku do umowy adres:
InterPhone Service Sp. z o. o.
Ul. Inwestorów 13,
39-300 Mielec. - Zwrot urządzania możesz zrealizować:
- na koszt Polkomtel Sp. z o.o. za pośrednictwem usługi Paczkomat® InPost sp. z o.o. lub przewoźnika FedEx EXPRESS POLAND sp. z o.o. Szczegóły oraz formularz zwrotu umożliwiające nadanie zwrotu dostępne są na stronie https://www.plus.pl/zwroty lub
- dowolną firmą kurierską, na swój koszt. - W przypadku zakupu urządzenia w Sklepie Internetowym zapytania o status zwrotu możesz kierować na adres e-mail esklep@plus.pl lub dzwoniąc pod numer 601101200 (w dni powszednie w godz. 8:00 - 21:00, połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
Artykuły powiązane
- Jesteś zainteresowany naszą ofertą - skontaktuj się z Infolinią handlową sieci Plus
- Czy mogę uzyskać duplikat faktury za urządzenie?
- Czy na czas naprawy telefonu w serwisie mogę otrzymać aparat zastępczy?
- Kontakt ze Sklepem Internetowym - zgłaszanie pytań, sugestii, problemów
- Sklep internetowy - dostawa i płatność za dostawę
- Status zamówienia w sklepie internetowym
- Zmieniamy się dla Ciebie! Załóż Konto Plus.pl zyskaj jeden login i hasło do wielu serwisów