Obsługa posprzedażna
< Sprzęt i technologie
Karty SIM
Pomoc techniczna
Technologie
Jak zwrócić zakupione urządzenie?

Jeśli jesteś osobą fizyczną lub z Jednoosobową Działalnością Gospodarczą możesz zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki.

1.     Towar nie może nosić znamion użytkowania oraz nie może być uszkodzony.

2.     Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na wskazany w załączniku do umowy adres:

         InterPhone Service Sp. z o. o.
         Ul. Inwestorów 13,
         39-300 Mielec.

3.     Sugerowanym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu (które otrzymasz z umową lub pobierzesz ze strony https://www.plus.pl/regulaminy-i-cenniki, wzór znajdziesz w sekcji Odstąpienie) i wysłanie go wraz ze sprzętem na adres magazynu. W oświadczeniu należy zaznaczyć z jakiej umowy rezygnujesz (usługi telekomunikacyjne, umowa na sprzęt, obu). Możesz wysłać samo odstąpienie w ciągu ustawowych 14 dni (liczmy datę nadania). Na dosłanie sprzętu masz kolejne 14 dni od momentu nadania odstąpienia.

4.     Zwrot możesz zrealizować za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na swój koszt.

5.  W przypadku zakupu urządzenia w Sklepie Internetowym zapytanie o status zwrotu możesz kierować na adres e-mail esklep@plus.pl  lub dzwoniąc pod numer: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8:00 - 21:00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł