Co oznacza komunikat: Plus Kod nieskomunikowany?

Jeżeli pojawia się taki komunikat to oznacza, że Twój Plus Kod nie został aktywowany.

Plus Kod 5 otrzymany na pierwszej fakturze należy aktywować, czyli zmienić na własną kombinację 5 cyfr.

Jak aktywować Plus Kod?

  • Przy pierwszym logowaniu do serwisu iPlus - wpisujesz w okno do logowania otrzymany Plus Kod 5.
  • Po chwili pojawi się okno do wprowadzenia własnego Plus Kodu. Zmień otrzymany Plus Kod na własną kombinację 5 cyfr. Teraz już możesz korzystać ze wszystkich przywilejów, jakie daje posiadanie Plus Kodu 5.
  • Plus Kod możesz aktywować także kontaktując się telefonicznie z konsultantem Działu Obsługi Klienta pod numerem 601102601. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora. Szczegółowe informacje dot. kosztu połączeń dostępne są na stronie https://www.plus.pl/news/art-8611-koszt-polaczenia-z-dzialem-obslugi-klienta
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł