Plus Kod to Twoje osobiste hasło dostępu, nie przekazuj go osobom trzecim!
Jak uzyskać Plus Kod?
Plus Kod:
- znajdziesz na pierwszej fakturze, pod danymi kontaktowymi Działu Obsługi Klienta lub
- otrzymasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Plus Kod jest nieaktywny i wymaga aktywacji przez jego zmianę na wybrany przez Ciebie ciąg cyfr. Zrobisz to dzwoniąc pod numer 601102601. Po połączeniu z konsultantem, zostaniesz przełączony do automatycznego systemu informacji głosowej.
Ile to kosztuje?
Plus Kod 5 jest usługą bezpłatną.
Zapomniałeś swój Plus Kod? To nie problem!
- Zadzwoń do naszego konsultanta z Działu Obsługi Klienta pod numerem 601102601 (opłata wg cennika taryfy).
- Wybierz 1 - Plus Abonament
- Wprowadź numer , w sprawie którego dzwonisz .
- Zostaniesz przekierowany do menu głównego, wybierz Pakiety i Usługi > Pozostałe usługi i pakiety. Połączysz się z konsultantem.
Konsultant zweryfikuje Twoje dane osobowe i prześle Plus Kod 5 SMS-em na Twój telefon. Jeśli posiadasz na koncie więcej niż jeden numer telefonu, Plus Kod 5 zostanie wysłany na numer, który jest przypisany do tego konta najdłużej. Na Twoją prośbę konsultant może wysłać Plus Kod 5 na wskazany przez Ciebie numer.
- Odwiedź punkt Plusa. Plus Kod zostanie wysłany SMS-em na wskazany numer telefonu.