Zmiany na koncie
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Serwis iPlus
Sklep internetowy
Czy można upoważnić drugą osobę do dokonywania zmian na koncie numeru?

Tak, jest kilka rodzajów upoważnień:

Upoważnienie przez Plus Kod 5 (tylko w ofertach na abonament). Osobą upoważnioną do dokonywania zmian na koncie, w przypadku kontaktu telefonicznego z konsultantem Działu Obsługi Klienta, jest osoba znająca aktywny Plus Kod 5. Kod ten jest przyporządkowany do konta, na którym znajduje się Twój numer. Jeśli podasz kod innej osobie, będzie ona upoważniona do kontaktu z konsultantem Działu Obsługi Klienta.

 

Upoważnienie pisemnie danej osoby do dokonywania zmian na koncie. Osoba ta zostanie na stałe dopisana do Twojego konta, do czasu odwołania pełnomocnictwa.

Aby to zrobić prześlij wniosek:

  • Z imieniem i nazwiskiem osoby, która ma być upoważniona wraz z jej numerem PESEL lub numerem i serią dokumentu tożsamości
  • Numerem telefonu, którego dotyczy upoważnienie
  • Swoim czytelnym podpisem
  • Jeżeli numer jest zarejestrowany na firmę  prześlij również dokument zaświadczający o tym, że możesz prawnie reprezentować firmę
  • Jeśli numer Twój zarejestrowany jest na osobę fizyczną lub jednoosobową działalność, na wniosku dodatkowo podaj swój numer PESEL

Wniosek prześlij:

  • E-mailem na adres bok@plus.pl. Zgłoszenie e-mailem musi zawierać scan wniosku z podpisem właściciela lub prawnego reprezentanta.
  • Zlecenie upoważnienia danej osoby do dokonywania zmian na koncie możesz złożyć także w Punkcie sprzedaży Plusa, listę punktów znajdziesz na stronie www.plus.pl/znajdz-salon
  • Listem na adres:
    Polkomtel Sp. z o.o
    Dział Obsługi Klienta (ZOZnK)
    ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa

 

Upoważnienie zwykłe pisemne do wybranych czynności realizowanych w punktach stacjonarnych, które należy przedstawić w Punkcie sprzedaży Plusa. Pełnomocnictwo powinno zawierać:

  • Twoje dane (imię i nazwisko, PESEL lub nr. DO lub NIP firmy, nr. telefonu lub konta, którego dotyczy czynność, Twój podpis)
  • Dane osoby upoważnionej (imię i nazwisko, PESEL lub numer DO)
  • Określenie czynności, do której upoważniasz trzecią osobę

 

Pełnomocnictwo notarialne lub z podpisem poświadczonym notarialnie, które upoważnia do wszystkich czynności dotyczących numeru może zostać:

  • Przedstawione w Punkcie sprzedaży Plusa podczas realizowanych czynności
  • Przesłane e-mailem na adres bok@plus.pl
  • Przesłane pocztą na adres:
    Polkomtel Sp. z o.o
    Dział Obsługi Klienta (ZOZnK)
    ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł