Zmiany na koncie
< Zarządzaj swoim numerem
Kontakt
Reklamacje
Serwis iPlus
Sklep internetowy
Jak mogę zablokować skradzioną kartę SIM?

Blokadę karty SIM możesz zgłosić:

  • Dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer 601102601 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) lub
  • W punkcie Plusa (lista punktów dostępna na stronie www.plus.pl/znajdz-salon) lub
  • W serwisie internetowym iPlus ( www.plus.pl > w górnym rogu "Zaloguj się do iPlus")
  • Jeśli na swoim koncie* klienta posiadasz więcej niż jeden numer zaloguj się do serwisu iPlus poprzez inny numer niż ten, który chcesz zablokować. Wybierz zakładkę "Konto i formalności", następnie "Dezaktywacja kradzież" lub "Zagubienie karty".

* jeśli dla kilku numerów jest wystawiana wspólna faktura, to są one na tym samym koncie abonenckim.

Opłaty

Zablokowanie skradzionej lub zagubionej karty jest bezpłatne.

Jak odblokować kartę SIM w przypadku jej odzyskania?

  • W serwisie internetowym  iPlus Jeśli na swoim koncie klienta posiadasz więcej niż jeden telefon, po zalogowaniu do serwisu iPlus przez inny numer niż ten, który chcesz odblokować. Wybierz zakładkę "Konto i formalności", następnie "Reaktywacja karty abonamentowej" lub "Zagubienie karty" lub
  • Dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer 601102601 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) lub
  • W Punkcie Plusa (lista punktów dostępna na stronie www.plus.pl/znajdz-salon)

Numer powinien być aktywny w ciągu 15 minut od zlecenia odblokowania karty. Po upływie tego czasu wyłącz i włącz aparat z reaktywowanym numerem.

Czy mogę kupić nową kartę SIM z tym samym numerem?

Możesz kupić nową kartę SIM, z tym samym numerem telefonu, jaki posiadałeś dotychczas.

  • Jeśli posiadasz numer w ofercie abonamentowej - kartę SIM kupisz w każdym punkcie Plusa, koszt to 25 zł z VAT (opłatę doliczymy do Twojego najbliższego rachunku).
  • Jeśli masz numer w MIX lub w ofercie na kartę - kartę SIM kupisz w każdym punkcie Plusa, koszt to 12,30 zł z VAT (opłata uiszczana na miejscu). 

WAŻNE

  • Wymiany karty na nową może dokonać właściciel numeru lub osoba z pełnomocnictwem notarialnym/w formie aktu notarialnego.
  • Czas oczekiwania na aktywację nowej karty SIM nie zwalnia Cię z harmonogramu obowiązkowych zasileń w MIX, wynikających z podpisanej umowy.

 

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł