Zmiany na koncie
Jak przepisać numer na własną Działalność lub z Działalności na siebie?
Przepisanie numeru z
- osoby fizycznej na jej jednoosobową działalność i odwrotnie,
- działalności obojga małżonków na jednego z nich i odwrotnie
nie jest cesją. Jest to zmiana danych, bez konieczności podpisywania nowej umowy.
Zmianę możesz zgłosić:
- przesyłając wniosek na adres e-mail bok@plus.pl,
- pisemnie na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
- w punkcie Plusa
Należy przedstawić dokumenty:
- przy przepisaniu na osobę fizyczną: dowód osobisty,
- przy przepisaniu na własną działalność gospodarczą:
- dokument potwierdzający prowadzenie Działalności (wydruk ze strony CEIDG, KRN, KRIP, ze strony Rejestru Adwokatów),
- w przypadku działalności Gospodarczych zamiast EDG można przedstawić zaświadczenie o NIP i REGON,
- zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w przypadku gabinetów lekarskich, kantoru.
Dokumenty te mogą także zostać zweryfikowane elektronicznie przez pracownika na stronach rządowych.
Wniosek pisemny przesłany na adres e-mail powinien zawierać:
- rodzaj zmiany np. przepisanie z osoby fizycznej na działalność lub odwrotnie,
- numer telefonu lub konta, które ma zostać przepisane oraz
- dane działalności lub osoby fizycznej (przy firmie: nazwa firmy, NIP, REGON, przy os. fizycznej: PESEL, serię i numer DO i datę urodzenia)
Ile kosztuje zmiana?
Zmiana jest bezpłatna.
Dodatkowe informacje
- Wszystkie dane dotyczące taryfy i usług pozostaną te same, chyba, że zlecisz ich zmianę.
- Zmiana taryfy może odbyć się na wyższą z danej promocji, a po promocji zmiana możliwa jest tylko poprzez przedłużenie umowy (nowe warunki i nowa taryfa).
- Przepisanie numeru z jednej firmy na inną, z osoby fizycznej na spółkę i odwrotnie, czyli cesja odbywa się zgodnie z powiązanym artykułem (na dole strony).
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł