Zmiany na koncie
Plus Kod i e-hasło - jakie są różnice?
Plus Kod
To hasło 5 cyfrowe, dzięki któremu:
- Możesz korzystać z serwisu internetowego iPlus, która umożliwi Ci dokonywanie zmian na koncie Twojego numeru telefonu.
- W łatwy sposób możesz się zidentyfikować kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601 (koszt połączenia zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz)
- Upoważnisz inne osoby do zarządzania Twoim kontem.
- Jeśli dzwoniąc na infolinię podasz swój Plus Kod, uzyskasz wszelkie informacje o swoim koncie i dokonasz zmian dla wszystkich numerów telefonów zarejestrowanych na danym koncie.
- Plus Kod jest Twoim osobistym hasłem i nie przekazuj go osobom nieupoważnionym.
E-hasło
To hasło cyfrowe służące do zarządzania numerami w serwisie internetowym iPlus, gdzie:
- Możesz dokonywać zmiany na swoim numerze/koncie.
- Masz możliwość podglądu swojej e-faktury, a także bilingu połączeń (jeśli masz włączony wykaz szczegółowy).
- Możesz zamówić duplikat faktury/bilingu.
Pamiętaj! e-hasło i Plus Kod to dwa różne hasła. Plus Kod służy m.in do kontaktu z Działem Obsługi Klienta, a także do logowania do serwisu internetowego iPlus, ale bez dostępu do faktur i informacji o bieżącym użyciu.
- Aby mieć wgląd do e-faktury, rachunku szczegółowego oraz szczegółowego wykazu połączeń musisz zalogować się do serwisu iPlus e-hasłem. Jeżeli jesteś już zalogowany Plus Kodem 5 przy próbie otworzenia faktury/bilingu pojawi się informacja "Aby pobrać dokument należy zalogować się za pomocą eHasła". Musisz się wylogować i ponownie zalogować e-hasłem.
- Kody są dostępne, jeśli masz telefon na abonament (tj. nie dotyczy oferty Plus na Kartę i Plus/Plush Mix).
- Zobacz także jak zalogować się do serwisu internetowego i aplikacji iPlus z pozycji Konta Plus.pl, uzyskać dostęp do faktur, rachunku szczegółowego bez każdorazowego podawania Plus Kodu 5 oraz e-hasła. Więcej informacji dostępnych w artykule Do czego służy konto w serwisie PLUS.PL
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
Artykuł powiązany