Plus na Kartę
< Usługi i pakiety
Plus Abonament
Plus Firma
Plus Internet
Plus Mix
Inne
Subskrypcja w Plus na Kartę

Subskrypcja w Plusie to możliwość płacenia kartą za usługi poprzez wygodną aplikację iPlus lub po zalogowaniu do konta Plus.pl, na takiej samej zasadzie jak rozliczane są cykliczne opłaty w popularnych serwisach streamingowych.

Usługa dostępna dla wszystkich użytkowników oferty Plus na Kartę, która pozwoli na oszczędność czasu i elastyczność wyboru, bez konieczności pamiętania o doładowaniach.

Nowa forma płatności to połączenie konta abonenckiego z kartą płatniczą, które pozwala na automatyczne odnawianie się pakietów.

Wszyscy nowi i obecni użytkownicy Plus na Kartę mogą skorzystać z 3 wariantów subskrypcji:

PAKIET

45 GB

40 GB

30 GB

Benefit

Darmowy dostęp do serwisu Disney+
GB nie przepadają

GB nie przepadają

GB nie przepadają

Bez limitu

Rozmowy, SMS-y i MMS-y

Rozmowy, SMS-y i MMS-y

Rozmowy, SMS-y i MMS-y

Pakiet Roaming UE

8,63 GB

6,71 GB

5,75 GB

Płatność kartą

55 zł

35 zł

30 zł

Płatność z wykorzystaniem środków z salda konta Plus na Kartę

65 zł

45 zł

40 zł


Jak włączyć subskrypcję?

  1. Pobierz aplikację iPlus ze sklepu Google Play, App Store lub zaloguj się na swoje konto logowanie.plus.pl
  2. Wejdź w zakładkę “Subskrypcje”.
  3. Wybierz odpowiadający Ci pakiet.
  4. Dodaj kartę płatniczą (dane pozostają bezpiecznie zapisane u naszego partnera Autopay S.A. - Plus nie ma dostępu do tych danych).
  5. Po włączeniu pakietu zostanie pobrana opłata z karty płatniczej.
  6. Co 30 dni Plus będzie pobierać opłatę za odnowienie pakietu - nie musisz już pamiętać o doładowaniach.

Jak korzystać z Disney+ w pakiecie?

  1. Po zakupie pakietu w ofercie z Disney+, otrzymasz e-mail powitalny lub SMS z informacją o Disney+ w ciągu 24 godzin na numer telefonu, na którym włączyłeś pakiet z Disney+.
  2. W SMS znajdziesz link do strony dedykowanej tylko dla Ciebie, na której dokończysz proces rejestracji. Postępuj dalej zgodnie z krokami opisanymi na ekranie.
  3. W wiadomości znajdziesz również unikalny numer użytkownika w usłudze Disney+. Zachowaj go.
  4. Pobierz aplikację Disney+ ze sklepu Google Play, iOS, sklepów wybranych producentów smart TV i innych urządzeń.

Ważna informacja:
Jeśli nie otrzymałeś e-maila powitalnego, sprawdź w swoim programie pocztowym folder z niechcianymi wiadomościami (spam).

Jak wyłączyć subskrypcję pakietu?

  1. Wejdź w zakładkę “Subskrypcje”.
  2. Wybierz odpowiedni pakiet (rozwiń) i kliknij "Usuń".

Dodatkowe informacje o pakietach

- Pakiet subskrypcyjny nie obejmuje transmisji danych w Roamingu z wyjątkiem transmisji danych w Roamingu Regulowanym na zasadach opisanych w Regulaminie "Promocja europejska dla Abonentów Prepaid".
- Jeśli korzystasz równolegle, z innych promocji i pakietów dostępnych w ofercie obowiązuje kolejność wykorzystania jednostek z pakietów:
Pakiety subskrypcyjne zgodnie z niniejszą promocją i „GigaBank w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę” a następnie z promocji „Bez limitu i 15 GB”, „Pakiet Bez limitu i 20 GB 5G, „Pakiety Bezlimit”, a potem „Pakiety internetowe w Plusie” chyba, że regulaminy innych Promocji i Pakietów stanowią inaczej.

Oferta subskrypcyjna – pytania i odpowiedzi

Z jakich metod płatności mogę korzystać?
Przyjmujemy wpłaty kartą lub płatności z salda konta wg aktualnej ceny dla odpowiedniej formy płatności.

Kiedy wypada mój termin płatności?
Obciążymy Twoją kartę lub saldo konta zawsze co 30 dni, od momentu aktywacji pakietu.

A co, jeżeli miałem pustą kartę w dniu płatności?  Jak ponowić płatność?
Jeśli nie uda się nam pobrać płatności z karty, pobierzemy środki z salda Twojego konta w Plusie wg cennika.
Nie martw się, jeśli nie masz środków także na koncie, przez 5 dni będziemy próbować pobrać środki z karty

Czy w przypadku braku środków na karcie płatniczej lub koncie zablokujecie mi usługę?
Nie martw się, nie zablokujemy Ci usługi, ale przez 5 dni będziemy próbować pobrać środki z karty lub salda. Po tym czasie wyłączymy pakiet. Będzie konieczna ponowna aktywacja pakietu.

Czy przypomnicie mi, jeśli zapomnę zasilić kartę?
Spróbujemy pobierać środki z karty, a jeśli się nie uda przypomnimy Ci o tym.

Czy mogę zmienić podłączoną kartę?
Tak. Kartę zmienisz w iPlus.

Jak zmienić kartę, z której płacę za subskrypcję?
Po prostu zaloguj się do Konta iplus, odłącz kartę i podepnij nową. W procesie zmiany, nową kartę obciążymy kwotą 1 zł, a następnie ją zwrócimy. Dzięki temu będziemy mogli ją potwierdzić.

Czy mogę usunąć kartę?
Tak. Ale pamiętaj, by dodać kartę, gdy będzie zbliżał się termin pobrania płatności cyklicznej. W przeciwnym razie pobierzemy środki z salda konta.

Co stanie się z danymi karty, gdy wyłączę pakiet?
Dane karty pozostaną zapisane, a Ty będziesz mógł włączyć inny pakiet. Jeśli chcesz usunąć kartę zaloguj się do konta iPlus i odłącz kartę.


Więcej informacji znajdziesz na stronie www oraz regulaminie dostępnym na: https://www.plus.pl/subskrypcja

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł