Mobilna aplikacja iPlus – jak się zalogować?

Mobilna aplikacja iPlus umożliwia dostęp do informacji związanych z Twoim kontem, bieżącego stanu konta, historii połączeń, faktur oraz daje możliwość samodzielnego zarządzania usługami i pakietami, dokonywania płatności za usługi - jedną transakcją płatniczą możesz opłacić rachunki jednocześnie dla kilku kont.

Aplikacja jest dostępna dla platform Android oraz iOS.
Jeśli nie posiadasz jej w urządzeniu, możesz ją pobrać ze sklepu Google Play lub App Store.

Dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.plus.pl/uslugi/aplikacja-iplus

 

Jak się zalogować przy użyciu Konta Plus.pl

·         Logowanie przy użyciu konta Plus.pl dostępne jest dla Klientów Indywidualnych.

·         Jeśli posiadasz już Konto Plus.pl wybierz na ekranie aplikacji „Mam już Konto Plus.pl” i w następnym kroku podaj swój login oraz hasło logowania.

Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji odzyskania hasła wybierając opcję „Nie pamiętam hasła” wpisując adres e-mail, który podawałeś przy zakładaniu konta.”

 

·         Do aplikacji iPlus możesz zalogować się także przy użyciu Konta PolsatBox.pl. W tym celu na ekranie aplikacji wybierz „Zaloguj się Kontem PolsatBox.pl” i podaj swoje dane logowania.

 

·         Jeśli nie posiadasz Konta Plus.pl, w celu utworzenia konta wybierz na ekranie aplikacji „Zaczynamy” -  aplikacja poprowadzi Cię przez cały proces logowania.
W
ymagane będzie:

- Podanie danych do logowania: adresu e-mail oraz hasła (minimum 8 znaków, małe i duże litery, co najmniej jedna cyfra).

- Zaakceptowanie regulaminu i zgód, zgodnie z Twoją decyzją. Po wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z 4-cyfrowym kodem weryfikacyjnym. Należy go wpisać w celu potwierdzenia danych.

 

- Przy pierwszym logowaniu zostaniesz zapytany o chęć ustawienia logowania za pomocą biometrii (odcisk palca) lub rysów twarzy (opcja FaceID i system operacyjny iOS), opcjonalnie 5-cio cyfrowym kodem PIN.

 

·         Przy pierwszym logowaniu możesz skorzystać także z dodatkowego poziomu zabezpieczenia – dodając swoje urządzenie do listy zaufanych urządzeń.

·         Jeśli posiadasz kilka numerów na swój numer PESEL podczas pierwszego logowania do aplikacji masz możliwość powiązania swoich numerów z kontem, aby móc zarządzać nimi logując się tylko raz do aplikacji.
Kolejne numery możesz powiązać ze swoim kontem już po zalogowaniu, z głównego ekranu klikając pod danym numerem w „Połącz z kontem”.

 

 

 

 

Jak się zalogować przy użyciu Plus Kodu 5 i e-hasła, kodu PUK?

  • Logowanie przy użyciu Plus Kodu 5 oraz e-hasła dostępne jest dla Klienta Firmowego.

  • Na ekranie logowania w aplikacji, wybierz „Logowanie dla Firm”, następnie podaj numer telefonu oraz Plus Kod 5.
    -
    Podstawowe informacje dla swojego numeru zobaczysz automatycznie po wejściu do aplikacji, a jeśli chcesz widzieć więcej szczegółów lub zarządzać wszystkimi  swoimi numerami, zaloguj się za pomocą e-hasła.
    -
    Plus Kod 5 odnajdziesz na pierwszej fakturze. Możesz go otrzymać, podobnie jak e-hasło od konsultanta Działu Obsługi Klienta pod numerem 601102601 ( Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora. Szczegółowe informacje dot. kosztu połączeń dostępne są na stronie https://www.plus.pl/news/art-8611-koszt-polaczenia-z-dzialem-obslugi-klienta).
    - Dostęp do e-faktur oraz plików z duplikatami faktur/bilingów jest możliwy tylko po zalogowaniu się przez e-hasło lub przy użyciu konta Plus.pl.

 

- Przy pierwszym logowaniu zostaniesz zapytany o chęć ustawienia logowania za pomocą biometrii (odcisk palca) lub rysów twarzy (opcja FaceID i system operacyjny iOS), opcjonalnie 5-cio cyfrowym kodem PIN.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł