• Plus.pl - Baza wiedzy - Plus na Kartę

Zwrot niewykorzystanych środków

Zwrot niewykorzystanych środków dotyczy kont Klientów oferty na Kartę oraz Mix.
O zwrot możesz się ubiegać w okresie do 90 dni w przypadku wystąpienia jednego z poniższych zdarzeń:

  • rozwiązania umowy, w tym przeniesienia numeru do innego operatora;
  • upływu okresu ważności dla usług wychodzących i przychodzących;
  • przeniesienia numeru do oferty abonamentowej w Plusie.

O zwrot mogą się również ubiegać Abonenci, którzy weszli w opisany wyżej 90 dniowy termin, od dnia wejścia w życie regulaminu zwrotu niewykorzystanych środków dla abonentów usług przedpłaconych. Zwracane są środki, które pochodzą bezpośrednio z płatnych zasileń konta.


Sposoby zwrotu niewykorzystanych środków:

  • przelew na podany w dyspozycji numer rachunku bankowego;
  • przekaz pocztowy;
  • przeksięgowanie środków na inny, aktywny numer u operatora Polkomtel;
  • przelew charytatywny na cele statutowe Fundacji Polsat.


Jak można wystąpić o zwrot środków?

Aby złożyć dyspozycję zwrotu, należy przygotować następujące dane:

  • imię i nazwisko;
  • numer telefonu, którego dot. wniosek;
  • PESEL lub NIP lub REGON lub KRS lub nr. dowodu osobistego lub paszport (dane, które zostały podane podczas Rejestracji);
  • numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce, na który ma nastąpić zwrot środków, jeśli została wybrana taka forma zwrotu;
  • dane kontaktowe: numer telefonu do kontaktu oraz adres w przypadku przekazu pocztowego;
  • aktywny numer w Plusie, w przypadku przeksięgowania środków.

Szczegółowe informacje dotyczące warunków zwrotu niewykorzystanych środków oraz wysokości opłaty manipulacyjnej znajdują się w Regulaminie zwrotu niewykorzystanych środków dla abonentów usług przedpłaconych, dostępnym na stronie www.plus.pl w sekcji Regulaminy.

Ocena artykułu

Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł