Zwrot niewykorzystanych środków dotyczy kont Klientów oferty na Kartę oraz Mix.
O zwrot możesz się ubiegać w okresie do 90 dni w przypadku wystąpienia jednego z poniższych zdarzeń:
- rozwiązania umowy, w tym przeniesienia numeru do innego operatora
- upływu okresu ważności dla usług wychodzących i przychodzących
- przeniesienia numeru do oferty abonamentowej w Plusie
O zwrot mogą się również ubiegać Abonenci, którzy weszli w opisany wyżej 90 dniowy termin, od dnia wejścia w życie regulaminu zwrotu niewykorzystanych środków dla abonentów usług przedpłaconych. Zwracane są środki, które pochodzą bezpośrednio z płatnych zasileń konta.
Sposoby zwrotu niewykorzystanych środków:
- przelew na podany w dyspozycji numer rachunku bankowego;
- przekaz pocztowy;
- przeksięgowanie środków na inny, aktywny numer u operatora Polkomtel;
- przelew charytatywny na cele statutowe Fundacji Polsat.
Jak można wystąpić o zwrot środków?
- telefonicznie pod numerem 601 102 601 Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora. Szczegółowe informacje dot. kosztu połączeń dostępne są na stronie https://www.plus.pl/news/art-8611-koszt-polaczenia-z-dzialem-obslugi-klienta
- e-mailowo na adres bok@plus.pl
- pisemnie na adres Polkomtel sp. z o.o. Dział Obsługi Klienta ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa
- osobiście w Punkcie Sprzedaży Plusa.
Aby złożyć dyspozycję zwrotu, należy przygotować następujące dane:
- imię i nazwisko;
- numer telefonu, którego dot. wniosek;
- PESEL lub NIP lub REGON lub KRS lub nr. dowodu osobistego lub paszport (dane, które zostały podane podczas Rejestracji)
- numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce, na który ma nastąpić zwrot środków, jeśli została wybrana taka forma zwrotu;
- dane kontaktowe: numer telefonu do kontaktu oraz adres w przypadku przekazu pocztowego;
- aktywny numer w Plusie, w przypadku przeksięgowania środków
Szczegółowe informacje dotyczące warunków zwrotu niewykorzystanych środków oraz wysokości opłaty manipulacyjnej znajdują się w Regulaminie zwrotu niewykorzystanych środków dla abonentów usług przedpłaconych, dostępnym na stronie www.plus.pl w sekcji Regulaminy.