I. INFORMACJE OGÓLNE
NAZWA |
PLUS INTERNET DLA STAŁYCH KLIENTÓW 1.0/24 |
Kanał realizacji |
DUK, POS, SF, DOK, TMZ, TMW, CP |
Sprzęt na Raty - jako oddzielna umowa |
Zawierana jest umowa telekomunikacyjna bez sprzętu. Urządzenie na raty jest dodatkową umową. Klient podpisuje dwie oddzielne, niezależne umowy. Dowodem zawarcia umowy na sprzęt jest Faktura. Po zakupie sprzętu Klient otrzymuje nowy dokument Załącznik nr 2 do Faktury |
Segment |
Plus Internet |
Kampanie |
PWA: Upgrade DATA IND 26P |
Zestawienie |
http://onlineinfo/!artykuly/artykuly.asp?id=5557 |
Karencja +ID |
24 miesiące, ID na dole artykułu |
Taryfa |
Internet |
Data ostatniej odsłony |
10.11.2024 |
Usługi w ofercie |
Podział na rekomendowane/dodatkowe/wliczone w abonament – zgodnie z prezentacją systemu sprzedażowego Pamiętaj przy braku zainteresowania należy odznaczyć usługę. |
II. PROMOCYJNY PLAN CENOWY
PROMOCYJNY PLAN CENOWY INTERNET |
XS |
S |
M |
L |
XL |
XL+ |
2XL |
3XL |
Abonament w czasie oznaczonym Umowy bez e-faktury |
49zł |
59zł |
69zł |
79zł |
89zł |
99zł |
109zł |
139zł |
Abonament w czasie oznaczonym Umowy z e-fakturą |
39zł |
49zł |
59zł |
69zł |
79zł |
89zł |
99zł |
129zł |
Abonament po czasie oznaczonym Umowy bez e-faktury |
59zł |
69zł |
79zł |
89zł |
99zł |
109zł |
119zł |
149zł |
Abonament po czasie oznaczonym Umowy z e-fakturą |
49zł |
59zł |
69zł |
79zł |
89zł |
99zł |
109zł |
139zł |
Limit wysłanych i odebranych danych w jednym okresie rozliczeniowym („całkowity limit transmisji danych”) |
50 GB |
100 GB |
150 GB |
200 GB |
500 GB |
600 GB |
700 GB |
1000 GB |
Jednorazowy PAKIET GB NA CAŁY KONTRAKT wykorzystywany po przekroczeniu w danym Okresie rozlicz. |
600 GB |
1000 GB |
||||||
Maksymalna prędkość transmisji danych po przekroczeniu w jednym Okresie rozlicz. całkowitego limitu transmisji danych |
1 Mb/s |
|||||||
Opłata za Cesję |
99 zł |
|||||||
Opłata za minutę połączenia do abonentów krajowych operatorów telekomunikacyjnych |
49 gr |
|||||||
Opłata za SMS-a do abonentów krajowych sieci komórkowych |
29 gr |
III. CENNIK USŁUG DODATKOWYCH NIEBĘDĄCYCH USŁUGAMI KOMUNIKACJI
ELEKTRONICZNEJ
USŁUGI DODATKOWE DOSTĘPNE DLA WYBRANYCH PLANÓW TARFOWYCH |
|||||||||||
UFOR W wersji promocyjnej |
Możliwość skorzystania z usług wchodzących w skład Pakietu: a. Dostęp Disney+ (plan Standard), b. Dostęp Max (przy korzystaniu do 24. Okresu rozliczeniowego obejmuje dostęp do pakietu Premium, po 25. przejdzie w pakiet Standard), c. Dostęp do pakietu Polsat Box Go Plus, d. Pakiet 10 GB. Promocyjna usługa na czas nieokreślony – w przypadku jej dezaktywacji lub cofnięcia zgody na Kupuj z Plus, ponowna możliwość aktywacji usługi w powyższej cenie nie będzie dostępna. Opłata w zależności od wybranego Planu Cenowego wynosi: § Internet S – 34,99 zł/Okres rozliczeniowy, § Internet M – 24,99 zł /Okres rozliczeniowy § Internet L, XL, XL+, 2XL i 3 XL - 20 zł/Okres rozliczeniowy. |
||||||||||
UFOR |
Możliwość skorzystania z usług: a. Dostęp Disney+ - usługa, która umożliwia złożenie zamówienia i uzyskanie dostępu do Serwisu Disney+ w ramach planu Standard; b. Pakiet 10 GB - pakiet 10 GB do wykorzystania na przesyłanie lub odbieranie danych (transmisja danych) w każdym Okresie rozliczeniowym poprzez połączenia z APN: plus oraz internet. Opłata w zależności od wybranego Planu Cenowego wynosi: § Internet S – 20 zł/Okres rozliczeniowy, § Internet M – 14,99 zł/Okres rozliczeniowy, § Internet L, XL, XL+, 2XL i 3 XL - 10 zł/Okres rozliczeniowy. |
||||||||||
UFOR |
Możliwość skorzystania z usług: a. Dostęp Max - usługa, która umożliwia złożenie zamówienia i uzyskanie dostępu do Serwisu Max - przy korzystaniu do 24. Okresu rozliczeniowego Dostęp Max obejmuje dostęp do pakietu Premium, po 25. do pakietu Standard; b. Pakiet 10 GB - pakiet 10 GB do wykorzystania na przesyłanie lub odbieranie danych (transmisja danych) w każdym Okresie rozliczeniowym poprzez połączenia z APN: plus oraz internet. Promocyjna usługa na czas nieokreślony – w przypadku jej dezaktywacji lub cofnięcia zgody na Kupuj z Plus, ponowna możliwość aktywacji usługi w powyższej cenie nie będzie dostępna. § Internet S – 20 zł/Okres rozliczeniowy, § Internet M – 14,99 zł/Okres rozliczeniowy, § Internet L, XL, XL+, 2XL i 3 XL - 10 zł/Okres rozliczeniowy. |
||||||||||
UFOR |
Usługa umożliwia złożenie zamówienia i uzyskanie dostępu do Serwisu Polsat Box Go w ramach pakietu Premium. Opłata w zależności od wybranego Planu Cenowego wynosi: § Internet S – 20 zł/Okres rozliczeniowy, § Internet M – 14,99/Okres rozliczeniowy, § Internet L, XL, XL+, 2XL i 3 XL - 10 zł/Okres rozliczeniowy. |
||||||||||
USŁUGI DODATKOWE DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH PLANÓW TARYFOWYCH |
|||||||||||
Usługa „Ochrona Internetu i Tożsamości” (na 5 urządzeń i 5 maili) |
Opłata 10,00 zł /Okres rozliczeniowy Zobowiązanie do korzystania przez min. 24 Okresy rozliczeniowe. Po 24 Okresie rozliczeniowym usługa może być dezaktywowana przez Abonenta. |
||||||||||
Usługa „Ochrona Internetu i Tożsamości” (na 1 urządzenie i 1 mail) |
Opłata 4,00 zł /Okres rozliczeniowy Zobowiązanie do korzystania przez min. 24 Okresy rozliczeniowe. Po 24 Okresie rozliczeniowym usługa może być dezaktywowana przez Abonenta. |
||||||||||
UFOR |
Opłata 84 zł/Okres rozliczeniowy |
||||||||||
UFOR |
Opłata 29,99 zł/Okres rozliczeniowy |
||||||||||
UFOR |
Opłata 29,99 zł/Okres rozliczeniowy. |
||||||||||
UFOR |
Opłata 30 zł/Okres rozliczeniowy |
||||||||||
UFOR |
Opłata 39,99 zł/Okres rozliczeniowy |
||||||||||
UFOR |
Opłata 49,99 zł/Okres rozliczeniowy |
||||||||||
Usługa „Ochrona Internetu i Tożsamości” (na 5 urządzeń i 5 maili) |
Opłata 14,99 zł/Okres rozliczeniowy |
||||||||||
Usługa „Ochrona Internetu i Tożsamości” (na 3 urządzenia i 2 maile) |
Opłata 10 zł/Okres rozliczeniowy |
||||||||||
Usługa „Ochrona Internetu i Tożsamości” (na 1 urządzenie i 1 mail) |
Opłata 4,99 zł/Okres rozliczeniowy |
||||||||||
USŁUGI DODATKOWE, OBEJMUJĄCE SERWIS URZĄDZENIA SIMO, (usługa nie jest świadczona na urządzeniach typu modem, router, odbiorniki TV) |
|||||||||||
Pakiet All In II SIMO 2 (bez zakupu urządzenia) |
Możliwość skorzystania z świadczonych przez POLKOMTEL usług wchodzących w skład Pakietu: a. Usługa Serwisowa Serwis Urządzenia w Pakiecie All In SIMO, b. Ochrona Internetu i Tożsamości (1 urządzenie + 1 mail).
Zobowiązanie do korzystania przez min. 24 Okresy rozliczeniowe. Po 24 Okresie rozliczeniowym usługa może być dezaktywowana przez Abonenta. |
||||||||||
Usługa Serwisowa Serwis Urządzenia SIMO 24 wersja na 24 miesiące (bez zakupu urządzenia) |
Usługa świadczona przez POLKOMTEL, obejmująca naprawę lub Usunięcie skutków zalania wodą, raz w ciągu 12 Okresów rozliczeniowych, telefonu komórkowego/smartfona. Opłata 15 zł/ 30 dni Zobowiązanie do korzystania przez min. 24 okresy 30-dniowe. Po 24 okresie usługa może być dezaktywowana przez Abonenta. Usługa |
||||||||||
Usługa Serwisowa Serwis Urządzenia SIM II (bez zakupu urządzenia) |
Usługa świadczona przez POLKOMTEL, obejmująca naprawę lub usunięcie skutków zalania wodą, raz w ciągu 12 Okresów rozliczeniowych, telefonu komórkowego/smartfona. Opłata 25 zł/ 30 dni Usługa na czas nieokreślony. |
||||||||||
Pakiet All In SIMO 2 wersja podstawowa (bez zakupu urządzenia) |
Możliwość skorzystania z świadczonych przez POLKOMTEL usług wchodzących w skład Pakietu: a. Usługa Serwisowa Serwis Urządzenia w Pakiecie All In SIMO, b. Ochrona Internetu i Tożsamości (1 urządzenie + 1 mail). Opłata 34,99 zł Usługa na czas nieokreślony. |
||||||||||
USŁUGI DODATKOWE, OBEJMUJĄCE SERWIS URZĄDZENIA, DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH PLANÓW TARFOWYCH |
|||||||||||
Pakiet All In 2 (przy zakupie urządzenia) |
Możliwość skorzystania z świadczonych przez POLKOMTEL usług wchodzących w skład Pakietu: a. Usługa Serwisowa Serwis Urządzenia Premium, b. Ochrona Internetu i Tożsamości (1 urządzenie + 1 mail)
Po 24 Okresie rozliczeniowym usługa może być dezaktywowana przez Abonenta. |
||||||||||
Usługa Serwisowa |
Usługa POLKOMTEL obejmuje naprawę lub usunięcie skutków zalania urządzeń (smartwatch, telefon, tablet, laptop, telewizor) zakupionych od POLKOMTEL lub partnera. Limit naprawy: 1200 zł raz na 12 okresów rozliczeniowych.
Zobowiązanie do korzystania przez min. 24 Okresy rozliczeniowe. Po 24 Okresie rozliczeniowym usługa może być dezaktywowana przez Abonenta. |
||||||||||
Usługa Serwisowa |
Opłata 20 zł 30 dni Zobowiązanie do korzystania przez min. 24 Okresy rozliczeniowe. Po 24 Okresie rozliczeniowym usługa może być dezaktywowana przez Abonenta. |
||||||||||
Usługa Serwisowa |
Opłata 25 zł z VAT/30 dni Usługa na czas nieokreślony |
||||||||||
Pakiet All In Podstawowej (przy zakupie urządzenia) |
Opłata 34,99 zł z VAT Usługa na czas nieokreślony |
||||||||||
USŁUGI DODATKOWE, OBEJMUJĄCE SERWIS URZĄDZENIA, DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH PLANÓW TARFOWYCH, (NIE DOTYCZY MODEMÓW I ROUTERÓW) |
|||||||||||
Pakiet All In 2 wersja na 24 miesiące (przy zakupie urządzenia) |
Opłata 20 zł Zobowiązanie do korzystania przez min. 24 Okresy rozliczeniowe. Po 24 Okresie rozliczeniowym usługa może być dezaktywowana przez Abonenta. |
||||||||||
Usługa Serwisowa Serwis Urządzenia 24 wersja na 24 miesiące (przy zakupie urządzenia) |
Opłata 15 zł/ 30 dni Zobowiązanie do korzystania przez min. 24 okresy 30-dniowe. Po 24 okresie usługa może być dezaktywowana przez Abonenta. |
||||||||||
Usługa Serwisowa Serwis Urządzenia Premium 24 wersja na 24 miesiące (przy zakupie urządzenia) |
Usługa POLKOMTEL obejmuje naprawę lub usunięcie skutków zalania urządzeń (smartwatch, telefon, tablet, laptop, telewizor) zakupionych od POLKOMTEL lub partnera, raz na 12 okresów rozliczeniowych. Pokrycie kosztów naprawy do wartości urządzenia. Opłata 20 zł/ 30 dni Zobowiązanie do korzystania przez min. 24 okresy 30-dniowe. Po 24 okresie usługa może być dezaktywowana przez Abonenta. |
||||||||||
Usługa Serwisowa Serwis Urządzenia III wersja podstawowa (przy zakupie urządzenia) |
Usługa POLKOMTEL obejmuje naprawę lub usunięcie skutków zalania wodą urządzeń (smartwatch, telefon, smartfon, tablet, laptop, telewizor) zakupionych od POLKOMTEL lub partnera, raz na 12 okresów rozliczeniowych. Limit naprawy: 1000 zł. Opłata 25 zł/ 30 dni Usługa na czas nieokreślony. |
||||||||||
Pakiet All In 2 wersja podstawowa (przy zakupie urządzenia) |
Możliwość skorzystania z świadczonych przez POLKOMTEL usług wchodzących w skład Pakietu: a. Usługa Serwisowa Serwis Urządzenia Premium, b. Ochrona Internetu i Tożsamości (1 urządzenie + 1 mail). Opłata 34,99 zł Usługa na czas nieokreślony. |
||||||||||
IV. BENEFITY - SZCZEGÓLNE USŁUGI I PAKIETY PRZYGOTOWANE DLA PROMOCJI
RABAT 10 ZŁ ZA E-FAKTURĘ |
|
Aktywacja |
Automatyczna |
Dezaktywacja |
SMS DEAKTYWUJ Plus Kod 5 na bezpłatny numer 80818. |
Opłaty |
Brak |
Charakterystyka |
Klient decydujący się na e-fakturę otrzyma rabat na abonament w |
LIMIT TRANSMISJI DANYCH |
|
Charakterystyka |
Po przekroczeniu w jednym Okresie rozliczeniowym całkowitego limitu transmisji danych wynikającego z wybranego Promocyjnego Planu Cenowego: |
Powiadomienie |
Po obniżeniu prędkości transmisji danych, Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości SMS o możliwości przywrócenia pierwotnej prędkości transmisji danych poprzez zamówienie jednego z płatnych pakietów Nowy Plus Internet extra 3 |
PAKIET GB NA CAŁY KONTRAKT |
|
Aktywacja |
Automatyczna - w dniu zmiany dotychczasowej taryfy/promocyjnego planu cenowego na Promocyjny Plan Cenowy |
Dezaktywacja |
Brak możliwości |
Opłaty |
Bezpłatnie |
Charakterystyka |
- Niewykorzystane jednostki pakietu przechodzą na kolejne cykle - Jest wykorzystywany po wykorzystaniu „całkowitego limitu transmisji - Sprawdzenie ilości pozostałych danych, SMS o treści P na numer 2580 |
Id |
600 GB - 5R600 |
PAKIET ALL IN STREAMING |
|
Charakterystyka |
Pakiet usług, w nim: - Dostęp Disney+, - Dostęp do pakietu Polsat Box Go Plus, - Dostęp do MAX. Warunki korzystania z pakietu jednakowe jak w pakiecie abonamentowym Disney+ Usługa subskrypcyjna, która obejmuje stronę internetową Disney+, aplikację oraz powiązane treści i usługi. Korzystanie z Disney+ wymaga rejestracji konta za pośrednictwem linku aktywacyjnego przesłanego na adres email i m.in. akceptacji Umowy subskrypcji Disney. Pakiet Polsat Box Go Plus Usługa subskrypcyjna, która obejmuje stronę internetową https://polsatboxgo.pl, aplikację oraz powiązane treści i usługi. Korzystanie wymaga rejestracji konta w MAX. Usługa polega na zamówienia i uzyskania dostępu do serwisu Max, który zawiera treści audiowizualne za pomocą streamingu w sieci IP (Dostęp Max). Warunkiem korzystania z Max jest założenie konta w serwisie Max z wykorzystaniem Numeru MSISDN oraz numeru Konta Klienta oraz akceptacja aktualnego Regulaminu. |
Aktywacja / Dezaktywacja |
Abonent w chwili zawarcia umowy może wybrać Pakiet: PROMOCYJNEJ Aktywacja: w ciągu 48 godzin od daty zawarcia umowy Dezaktywacja: Dezaktywacja polega na usunięciu pakietu głównego oraz dodatkowo wszystkich usług wchodzących w jego skład. Pakiet KP35Z KP25Z KP20Z Techniczne oznaczenie: Polsat Box Go Plus -> w Spectrum PSPGP, PTPGP i API MAX -> PSHB2 w Spectrum i API W WERSJI PODSTAWOWEJ na czas nieoznaczony Aktywacja: w ciągu 48 godzin od daty zawarcia umowy lub zlecenia aktywacji podczas trwania umowy - Podczas zawierania umowy - POS - DOK Klient zostanie poinformowany SMS i e-mail o aktywacji Pakietu oraz niezbędnych informacji o sposobie aktywacji Serwisu Disney+, pakietu Polsat Box Go Plus w Serwisie Polsat Box Go i Serwisu MAX. Dezaktywacja: - POS - DOK Dezaktywacja polega na usunięciu pakietu głównego oraz dodatkowo wszystkich usług wchodzących w jego skład. Widoczność w systemach Pakiet KPSSS widoczny są w Spectrum> Uzupełniające. Dostęp Disney+ -> widoczny w Spectrum PSDPS MAX -> w Spectrum PSHBO i API Dodatkowe informacje: - Usługi nie mogą być przenoszone w ramach cesji. |
DISNEY+ Z PAKIETEM 10GB |
|
Charakterystyka |
Disney+ to usługa subskrypcyjna, która obejmuje stronę internetową Disney+, aplikację oraz powiązane treści/usługi. Korzystanie z Disney+ wymaga rejestracji konta za pośrednictwem linku aktywacyjnego przesłanego na adres email i m.in. akceptacji Umowy subskrypcji Disney. Transmisja danych niezbędna do korzystania z dostępu będzie wykorzystywana w ramach posiadanego przez Abonenta pakietu internetowego, a w przypadku jego braku opłata za transmisję danych będzie pobierana zgodnie z taryfą. Dodatkowe informacje: - Abonent może posiadać tylko jedno konto w Disney+ - Usługa nie może być przenoszona w ramach cesji. Pakiet 10 GB wykorzystywany jest po przekroczeniu w Okresie rozliczeniowym limitu transmisji danych w ramach usługi dostępu do internetu. Niewykorzystane jednostki nie przechodzą na kolejny Okres rozliczeniowy. |
Aktywacja / Dezaktywacja |
Abonent w chwili zawarcia Umowy może wybrać Dostęp Disney+ w wersji: Dezaktywacja: - POS - DOK Abonent może złożyć dyspozycję jej dezaktywacji po upływie 24 pełnych Okresów rozliczeniowych. PODSTAWOWEJ Aktywacja: podczas zawierania umowy lub w jej trakcie. Link aktywacyjny Polkomtel wyśle w terminie 24h od daty złożenia zamówienia i zlecenia aktywacji usługi Dostęp Disney+. Aktywacja - POS - DOK. Dezaktywacja: w dowolnym momencie. - POS lub - DOK Dezaktywacja usług nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego od dnia złożenie dyspozycji. |
Informacje dodatkowe |
Usługa nie może być przenoszona w ramach cesji. |
ID |
DPSTS - wersja podstawowa DP30P DP20P |
MAX Z PAKIETEM 10GB |
|
Charakterystyka |
Usługa polega na zamówienia i uzyskania dostępu do serwisu Max, który zawiera treści audiowizualne za pomocą streamingu w sieci IP („Dostęp Max”). Polkomtel prześle na podany adres e-mail lub numer telefonu link do aktywacji usługi Dostępu Max+. Warunkiem korzystania z Max jest założenie konta w serwisie Max z wykorzystaniem Numeru MSISDN oraz numeru Konta Klienta oraz akceptacja aktualnego Regulaminu korzystania z Serwisu Max. Rejestracja/logowanie |
Aktywacja / Dezaktywacja |
Abonent może wybrać usługę w wersji: PROMOCYJNEJ zobowiązanie się do korzystania z Usługi przez okres co najmniej 24 miesiące Aktywacja nastąpi w ciągu 48 h od otrzymania SMS powitalnego. - DOK, POS Po upływie 24 pełnych Okresów rozliczeniowych można w dowolnym momencie złożyć dyspozycję dezaktywacji.
Aktywacja: Pakiet można aktywować w dowolnym momencie. - DOK, iPlus Aktywacja nastąpi w ciągu 48 h od otrzymania SMS powitalnego. - DOK, POS, iPlus, na stronie https://www.plus.pl/max
- Usługa nie może być przenoszona w ramach cesji. |
ID |
HBBTR - Podstawowa HB20Z |
DOSTĘP POLSAT BOX GO |
|
Charakterystyka |
Dostęp Polsat Box Go jest przypisany do numeru telefonu (Numer MSISDN) Abonenta aktywnego w ramach umowy. Korzystanie z Serwisu Polsat Box Go, wymaga: posiadania konta w Serwisie Polsat Box Go, które powiązane jest z numerem telefonu (Numer MSISDN) Powiązanie konta z numerem sieci Plus na www, Powiązanie konta z numerem sieci Plus w aplikacji akceptacji warunków świadczenia usługi Serwisu Polsat Box Go. Polkomtel prześle na Numer MSISDN niezbędne informacje dotyczące rejestracji w Serwisie Polsat Box Go, w terminie 24h od daty zawarcia umowylub złożenia zamówienia i zlecenia aktywacji usługi Dostępu Polsat Box Go. Należy dokonać rejestracji konta na stronie https://polsatboxgo.pl lub w aplikacji Polsat Box Go oraz powiązać konto, w polu „edycji konta”, z numerem telefonu. Abonent, który w momencie zawarcia umowy nie posiada konta w Polsat Box, Polkomtel prześle SMS-em i na podany e-mail link do założenia konta. W celu założenia konta należy postępować zgodnie z otrzymaną instrukcją Abonent, który posiada już w Serwisie Polsat Box Go konto powiązane z numerem telefonu, otrzyma automatycznie dostęp do wybranego pakietu Polsat Box Go. Aby móc z niego korzystać, konieczne będzie zalogowanie się w Serwisie Polsat Box Go danymi do konta powiązanego z numerem telefonu. |
Aktywacja / Dezaktywacja |
Abonent w chwili zawarcia umopwy na 24 miesiące może wybrać Dostęp Polsat Box Go do pakietu Polsat Box Go Premium w ramach wskazanych pakietów: PROMOCYJNEJ zobowiązanie się do korzystania z Usługi przez okres co najmniej 24 miesiące - dostęp do pakietu Polsat Box Go do Pakietu Polsat Box Go Premium Aktywacja: podczas zawierania umowy. Aktywacja Dostęp Polsat Box Go nastąpi w ciągu 24 godzin od daty zawarcia umowy Dezaktywacja: - DOK, POS - po upływie 24 pełnych Okresów rozliczeniowych można w dowolnym momencie złożyć dyspozycję dezaktywacji. Dezaktywacja nastąpi najpóźniej dnia następnego. Opłata: ID: PB20P, PB15P PODSTAWOWEJ - dostęp do pakietu Polsat Box Go do Pakietu Polsat Box Go Premium Aktywacja: Pakiet można aktywować w dowolnym momencie. - DOK, POS - poprzez wysłanie darmowego SMS-a na numer 2601 o treści PremiumSTD dla pakietu Polsat Box Go Premium Aktywacja Dostęp Polsat Box Go nastąpi w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia Dezaktywacja w dowolnym momencie: - DOK, POS - poprzez wysłanie darmowego SMS-a na numer 2601 o treści Deakt PremiumSTD dla pakietu Polsat Box Go Premium Dezaktywacja nastąpi najpóźniej dnia następnego. ID: PB20Z PB15Z PB10Z |
Dodatkowe informacje |
Usługa nie może być przenoszona w ramach cesji. |
APPLE ONE - „DLA CIEBIE” ALBO „DLA RODZINY” |
|
Charakterystyka |
Dostęp Apple One – usługa, która umożliwia złożenie zamówienia i uzyskanie dostępu do Apple One z wykorzystaniem sieci Polkomtel; usługa jest świadczona przez Polkomtel. - Plan: Dla Ciebie – 1 dostęp do Apple One - Plan: Dla Rodziny – 6 dostępów do Apple One
- iCloud+ - Apple Music - Apple TV+ - Apple Arcade |
Aktywacja Dezaktywacja |
AKTYWACJA - DOK - iPlus - POS DEZAKTYWACJA - DOK, - iPlus, - POS - Dezaktywacja najpóźniej następnego dnia roboczego |
ID |
APSST - Apple One Dla Ciebie APFST - Apple One Dla Rodziny |
Charakterystyka |
Jest to usługa serwisowa telefonu komórkowego, smartfonu, tabletu, telewizora, laptopa lub smartwatcha. •Elementy podlegające naprawie :wyświetlacz, obudowa, kamery, przyciski, usunięcie skutków zalania wodą. •Usługi serwisowe umożliwiają także diagnozę smartfona za pomocą Aplikacji diagnostycznej. Umożliwia wykonanie 1 naprawy na 12 okresów 30 dniowych. Limit na wykonanie naprawy 1200zł. |
Aktywacja |
W ciągu 7 dni od zlecenia aktywacji usługi. Usługa świadczona jest na czas nieokreślony. Brak możliwości ponownej aktywacji po dezaktywacji usługi. Abonent zlecając aktywację Usługi Serwisowej zobowiązuje się do korzystania z niej przez minimum 24 Okresy Rozliczeniowe Serwisu. |
Dezaktywacja |
W dowolnym momencie na zlecenie Klienta poprzez kontakt z DOK. Wyłączenie nastąpi z końcem okresu rozliczeniowego. - W przypadku dezaktywacji przed upływem 24 m-cy, Polkomtel może naliczyć zwrot ulgi jaką otrzymuje Abonent korzystający z Usługi Serwisowej, tj. 10,00 zł brutto za 1 Okres - Rozliczeniowy Serwisu, proporcjonalnie do okresu korzystania z niej, za wyjątkiem dezaktywacji w sytuacji podpisania aneksu do umowy, którego przedmiotem jest wybór nowej oferty (zwrot ulgi nie będzie wówczas naliczany). |
Dodatkowe informacje |
- W przypadku zakupu telefonu lub smartfonu w zestawie z innym sprzętem, Usługa Serwis Urządzenia obejmuje serwis wyłącznie telefonu albo smartfonu. - W przypadku wystąpienia Uszkodzenia Abonent ma obowiązek skontaktować się z Centrum Pomocy pod numerem (22)7161999. Uszkodzenie można również zgłosić za pomocą strony www.naprawaplus.pl. |
ID |
SU225 |
Charakterystyka |
Jest to usługa serwisowa telefonu komórkowego, smartfonu, tabletu, telewizora, laptopa lub smartwatcha. •Elementy podlegające naprawie :wyświetlacz, obudowa, kamery, przyciski, usunięcie skutków zalania wodą •Usługi serwisowe umożliwiają także diagnozę smartfona za pomocą Aplikacji diagnostycznej. Umożliwia wykonanie 1 naprawy na 12 okresów 30 dniowych. Limit na wykonanie naprawy max do ceny urządzenia. |
Aktywacja |
W ciągu 7 dni od zlecenia aktywacji usługi. Usługa świadczona jest na czas nieokreślony. Brak możliwości ponownej aktywacji po dezaktywacji usługi. Abonent zlecając aktywację Usługi Serwisowej zobowiązuje się do korzystania z niej przez minimum 24 Okresy Rozliczeniowe Serwisu. |
Dezaktywacja |
W dowolnym momencie na zlecenie Klienta poprzez kontakt z DOK. Wyłączenie nastąpi z końcem okresu rozliczeniowego. |
Dodatkowe informacje |
- W przypadku zakupu telefonu lub smartfonu w zestawie z innym sprzętem, Usługa Serwis Urządzenia obejmuje serwis wyłącznie telefonu albo smartfonu. - W przypadku wystąpienia Uszkodzenia Abonent ma obowiązek skontaktować się z Centrum Pomocy pod numerem (22)7161999. Uszkodzenie można również zgłosić za pomocą strony www.naprawaplus.pl. |
ID |
SUP16 |
Aktywacja |
W ciągu 7 dni od daty zlecenia |
Dezaktywacja |
W każdym momencie - DOK |
Charakterystyka |
Jest to usługa serwisowa telefonu komórkowego, smartfonu, tabletu, telewizora, laptopa lub smartwatcha. Usługi serwisowe umożliwiają: •usunięcie Uszkodzenia mechanicznego urządzenia, •usunięcie skutku zalania urządzenia, •diagnozę smartfona za pomocą Aplikacji diagnostycznej. Umożliwia wykonanie 1 naprawy na 12 okresów 30 dniowych. Limit na wykonanie naprawy do 1000 zł. |
Dodatkowe informacje |
- W przypadku zakupu telefonu lub smartfonu w zestawie z innym sprzętem, Usługa Serwis Urządzenia obejmuje serwis wyłącznie telefonu albo smartfonu. - W przypadku wystąpienia Uszkodzenia Abonent ma obowiązek skontaktować się z Centrum Pomocy pod numerem (22)7161999. Uszkodzenie można również zgłosić za pomocą strony www.naprawaplus.pl. |
ID |
SUX95 |
SERWIS URZĄDZENIA SIM II (na warunkach ogólnych) |
|
Aktywacja |
w ciągu 7 dni od daty ustalenia numeru IMEI Urządzenia objętego Usługą Serwisową. |
Dezaktywacja |
W każdym momencie - DOK |
Charakterystyka |
- Usługa na czas nieokreślony. ID: SUX97 |
PAKIET ALL IN SIMO 2 WERSJA NA 24 MIESIĄCE |
|
Aktywacja |
Możliwy do włączenia bez zakupu urządzenia |
Dezaktywacja |
Zobowiązanie do korzystania przez min. 24 Okresy rozliczeniowe. Po 24 Okresie rozliczeniowym usługa może być dezaktywowana przez Abonenta. |
Charakterystyka |
Możliwość skorzystania z usług wchodzących w skład Pakietu: - Usługa Serwisowa Serwis Urządzenia w Pakiecie All In SIMO, - Ochrona Internetu i Tożsamości (1 urządzenie + 1 mail). |
PAKIET ALL IN SIMO 2 WERSJA PODSTAWOWA |
|
Aktywacja |
Możliwy do włączenia bez zakupu urządzenia. |
Dezaktywacja |
Usługa na czas nieokreślony |
Charakterystyka |
Możliwość skorzystania z usług wchodzących w skład Pakietu: - Usługa Serwisowa Serwis Urządzenia w Pakiecie All In SIMO, - Ochrona Internetu i Tożsamości (1 urządzenie + 1 mail). |
SERWIS URZĄDZENIA SIMO 24 |
|
Charakterystyka |
Usługa Serwisowa zostanie przypisana do ostatniego Urządzenia wykorzystywanego przez Abonenta siódmego dnia od daty zlecenia aktywacji Usługi na podstawie numeru IMEI tego Urządzenia. Limit obejmuje 1 naprawę w okresie 12 m-cy, a wartość naprawy nie może przekroczyć 1.200 zł brutto. |
Aktywacja |
W ciągu 7 dni od daty ustalenia numeru IMEI Urządzenia objętego Usługą Serwisową. Klient otrzyma SMS potwierdzającą aktywację wraz z informacją o numerze IMEI urządzenia. Usługa na czas nieokreślony. Abonent zlecając aktywację Usługi Serwisowej zobowiązuje się do korzystania z niej przez minimum 24 m-ce. |
Dezaktywacja |
DOK - Wyłączenie nastąpi z końcem okresu rozliczeniowego. W przypadku dezaktywacji przed upływem 24 m-cy, Polkomtel może naliczyć zwrot ulgi jaką otrzymuje Abonent korzystający z Usługi tj. 10 zł za 1 Okres Rozliczeniowy, proporcjonalnie do okresu korzystania z Usługi, za wyjątkiem podpisania aneksu do umowy, którego przedmiotem jest wybór nowej oferty (zwrot ulgi nie będzie wówczas naliczany). Informacje dodatkowe: - W przypadku niezgodności numeru IMEI Urządzenia objętego Usługą z numerem Urządzenia wykorzystywanego przez Abonenta, Abonent może jednorazowo zgłosić konieczność aktualizacji numeru IMEI w okresie do 5 dni od aktywacji Usługi poprzez kontakt z DOK. |
OCHRONA INTERNETU TOŻSAMOŚCI na 24 miesiące |
|
Charakterystyka |
- Ochrona Internetu to program chroniący system komputerowy użytkownika przed zagrożeniami pochodzącymi z Internetu. Ochrona Tożsamości to program do bezpiecznego przechowywania w urządzeniu indywidualnych danych typu - nazwa, hasło, generowania haseł, umożliwia także rejestrację adresów e-mail podlegających monitorowaniu ujawnienia danych w znanych wyciekach danych. - Przed instalacją Programu „Ochrona Internetu” należy odinstalować inne programy antywirusowe, znajdujące się na urządzeniu, na którym ma być zainstalowana Usługa. |
Aktywacja |
Automatyczna do 5 dni od aktywacji karty SIM |
Dezaktywacja |
- POS - DOK |
Opłaty |
przez 24 pełne okresy rozliczeniowe |
ID |
AV557 (5 urządzeń + 5 licencji na 24m za 10 zł) AV110 (Ochrona Internetu + tożsamości 1+1) AV011 (Ochrona Internetu 1 licencja) |
V. KARY I OZNACZENIA/ ID PROMOCJI
ANZ 24 MIESIĄCE |
|||||
ID promocji |
ID planu cenowego |
Nazwa Planu Cenowego S2K |
Produkt PERS |
Abonament brutto |
ODSZK. |
J1100AAB04 |
24G01 |
Internet XS |
P1 Int ANZ XS 50GB |
49,00 |
1000 |
24H01 |
Internet S |
P1 Int ANZ S 100GB |
59,00 |
1400 |
|
24I01 |
Internet M |
P1 Int ANZ M 150GB |
69,00 |
1600 |
|
24J01 |
Internet L |
P1 Int ANZ L 200GB |
79,00 |
1800 |
|
24K01 |
Internet XL |
P1 Int ANZ XL 500GB |
89,00 |
2100 |
|
24L01 |
Internet XL+ |
P1 Int ANZ XL+ 600GB |
99,00 |
2300 |
|
24M01 |
Internet 2XL |
P1 Int ANZ 2XL 700GB |
109,00 |
2600 |
|
24N01 |
Internet 3XL |
P1 Int ANZ 3XL 1000GB |
139,00 |
3300 |
|
PWA 12 RAT 24 MIESIĄCE |
|||||
ID promocji |
ID planu cenowego |
Nazwa Planu Cenowego S2K |
Produkt PERS |
Abonament brutto |
ODSZK. |
J1300AAB24 |
24G01 |
Internet XS |
P1 Int PWA XS 50GB 12R |
49,00 |
1000 |
24H01 |
Internet S |
P1 Int PWA S 100GB 12R |
59,00 |
1400 |
|
24I01 |
Internet M |
P1 Int PWA M 150GB 12R |
69,00 |
1600 |
|
24J01 |
Internet L |
P1 Int PWA L 200GB 12R |
79,00 |
1800 |
|
24K01 |
Internet XL |
P1 Int PWA XL 500GB 12R |
89,00 |
2100 |
|
24L01 |
Internet XL+ |
P1 Int PWA XL+ 600GB 12R |
99,00 |
2300 |
|
24M01 |
Internet 2XL |
P1 Int PWA 2XL 700GB 12R |
109,00 |
2600 |
|
24N01 |
Internet 3XL |
P1 Int PWA 3XL 1000GB 12R |
139,00 |
3300 |
|
PWA 24 RATY 24 MIESIĄCE |
|||||
ID promocji |
ID planu cenowego |
Nazwa Planu Cenowego S2K |
Produkt PERS |
Abonament brutto |
ODSZK. |
J1300AAB44 |
24G01 |
Internet XS |
P1 Int PWA XS 50GB 24R |
49,00 |
1000 |
24H01 |
Internet S |
P1 Int PWA S 100GB 24R |
59,00 |
1400 |
|
24I01 |
Internet M |
P1 Int PWA M 150GB 24R |
69,00 |
1600 |
|
24J01 |
Internet L |
P1 Int PWA L 200GB 24R |
79,00 |
1800 |
|
24K01 |
Internet XL |
P1 Int PWA XL 500GB 24R |
89,00 |
2100 |
|
24L01 |
Internet XL+ |
P1 Int PWA XL+ 600GB 24R |
99,00 |
2300 |
|
24M01 |
Internet 2XL |
P1 Int PWA 2XL 700GB 24R |
109,00 |
2600 |
|
24N01 |
Internet 3XL |
P1 Int PWA 3XL 1000GB 24R |
139,00 |
3300 |
|
PWA 36 RATY 24 MIESIĄCE |
|||||
ID promocji |
ID planu cenowego |
Nazwa Planu Cenowego S2K |
Produkt PERS |
Abonament brutto |
ODSZK. |
J1300AAB64 |
24G01 |
Internet XS |
P1 Int PWA XS 50GB 36R |
49,00 |
1000 |
24H01 |
Internet S |
P1 Int PWA S 100GB 36R |
59,00 |
1400 |
|
24I01 |
Internet M |
P1 Int PWA M 150GB 36R |
69,00 |
1600 |
|
24J01 |
Internet L |
P1 Int PWA L 200GB 36R |
79,00 |
1800 |
|
24K01 |
Internet XL |
P1 Int PWA XL 500GB 36R |
89,00 |
2100 |
|
24L01 |
Internet XL+ |
P1 Int PWA XL+ 600GB 36R |
99,00 |
2300 |
|
24M01 |
Internet 2XL |
P1 Int PWA 2XL 700GB 36R |
109,00 |
2600 |
|
24N01 |
Internet 3XL |
P1 Int PWA 3XL 1000GB 36R |
139,00 |
3300 |
|
PWA 48 RAT 24 MIESIĄCE |
|||||
ID promocji |
ID planu cenowego |
Nazwa Planu Cenowego S2K |
Produkt PERS |
Abonament brutto |
ODSZK. |
J1300AAB84 |
24G01 |
Internet XS |
P1 Int PWA XS 50GB 48R |
49,00 |
1000 |
24H01 |
Internet S |
P1 Int PWA S 100GB 48R |
59,00 |
1400 |
|
24I01 |
Internet M |
P1 Int PWA M 150GB 48R |
69,00 |
1600 |
|
24J01 |
Internet L |
P1 Int PWA L 200GB 48R |
79,00 |
1800 |
|
24K01 |
Internet XL |
P1 Int PWA XL 500GB 48R |
89,00 |
2100 |
|
24L01 |
Internet XL+ |
P1 Int PWA XL+ 600GB 48R |
99,00 |
2300 |
|
24M01 |
Internet 2XL |
P1 Int PWA 2XL 700GB 48R |
109,00 |
2600 |
|
24N01 |
Internet 3XL |
P1 Int PWA 3XL 1000GB 48R |
139,00 |
3300 |
VI. ZAŁĄCZNIKI
DOKUMENT |
OBOWIĄZUJE OD |
25.11.2024 21.10.2024 |
|
10.11.2024 |