Płatności
Jak dokonać zmiany adresu e-mail, na który przesyłane są faktury?
Adres e-mail możesz zmienić:
- W serwisie iPlus dostępną pod adresem www.iplus.pl
- Emailem na adres bok@plus.pl
- Udając się do punktu Plusa.
- Pisemnie na adres:
Polkomtel Sp. z.o.o.
Dział Obsługi Klienta
Ul. Konstruktorska 4, 02- 673 Warszawa
Jak zmienić adres e-mail w serwisie iPlus?
- Zaloguj się do serwisu iPlus, dostępnej pod adresem www.iplus.pl, a następnie wybierz zakładkę Płatności.
- W zakładce Narzędzi i usługi dla płatności, wybierz pozycję e-faktura i Zmień.
- Na następnej stronie wybierz Zarządzaj usługą Zielona faktura na email.
- Wprowadź nowy adres email i zatwierdź przyciskiem Modyfikuj i Potwierdzam.
WAŻNE |
Pamiętaj, że na podany przez Ciebie adres e-mail będą wysyłane faktury, a jeśli posiadasz opcję rachunku szczegółowego, także wykaz połączeń.
Przy wprowadzaniu adresu e-mail zwróć uwagę czy został on poprawnie przez Ciebie wpisany ponieważ typ błędu typu: literówka, spacja może wiązać się z ryzykiem dostarczenia Twoich dokumentów na niewłaściwy adres email. W przypadku podania błędnego adresu e-mail lub nieotrzymania faktury z innych przyczyn Zielona faktura będzie dostępna w serwisie iPlus
Zielona faktura nie jest ponownie przesyłana na Twój adres e-mail. Nie można także zamówić duplikatu faktury na e-mail.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł

Artykuły powiązane
- Dział Obsługi Klienta - Kontakt
- Przygotowanie telefonu do odbierania i wysyłania MMS-ów/SMS-ów
- Informacja handlowa sieci Plus
- Numer IMEI
- Obsługa wiadomości SMS w routerze Huawei E5573
- Kontakt z Konsultantem Internetowej Obsługi Klienta
- MMS - co to jest, jak odebrać?
- Obsługa wiadomości SMS w routerze ZTE MF-283V LTE
- Jak zmienić język informacji głosowej pod numerem 601102601?
- Obsługa wiadomości SMS w routerze Huawei B315