- Plus.pl - Baza wiedzy - Płatności
Jak dokonać zmiany adresu e-mail, na który przesyłane są faktury?
Adres e-mail możesz zmienić:
- W serwisie internetowym iPlus na stronie https://iplus.plus.pl/ Po zalogowaniu wybierz zakładkę "Profil" > "Dane osobowe" lub
- W aplikacji mobilnej iPlus, zakładka "Profil", następnie "Dane osobowe" lub
- Wysyłając e-mail na adres bok@plus.pl
- Udając się do Punktu Plusa (list punktów na stronie https://www.plus.pl/znajdz-salon)
- Pisemnie na adres: Polkomtel Sp. z.o.o. , Dział Obsługi Klienta, Ul. Konstruktorska 4, 02- 673 Warszawa
Pamiętaj, że na podany przez Ciebie adres e-mail będą wysyłane faktury, a jeśli posiadasz opcję rachunku szczegółowego, także wykaz połączeń.
Przy wprowadzaniu adresu e-mail zwróć uwagę czy został on poprawnie przez Ciebie wpisany ponieważ typ błędu typu: literówka, spacja może wiązać się z ryzykiem dostarczenia Twoich dokumentów na niewłaściwy adres e-mail. W przypadku podania błędnego adresu e-mail lub nieotrzymania faktury z innych przyczyn faktura będzie dostępna w serwisie/aplikacji iPlus.
Zielona faktura nie jest ponownie przesyłana na Twój adres e-mail. Nie można także zamówić duplikatu faktury na e-mail.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł