Płatności
< Płatności i faktury
Zasilenia
Opłacanie rachunków za świadczenie usług telekomunikacyjnych

Możesz skorzystać z następujących metod

  1. Polecenie zapłaty.
  2. Wpłata w wybranych punktach Plusa (lista punktów dostępna na stronie www.plus.pl/znajdz-salon)
  3. Moje Rachunki. Wybrane punkty, w których możesz dokonać płatności sprawdź na stronie www.mojeplatnosci.pl
  4. Wpłata w urzędzie pocztowym.
  5. Wpłata w jednej z placówek oznaczonych znakiem Unikasy.
  6. Jednorazowa płatność kartą kredytową (e-płatności).
  7. Szybki przelew z konta bankowego, czyli e-płatności.

E-płatności

Wybierając e-płatności (płatność przez internet kartą lub przelewem) zostaniesz przekierowany do strony płatności elektronicznej. Dokonać płatności może także osoba trzecia ze swojego konta.
Aby skorzystać z e-płatności:

  1. dokonaj przelewu ze swojego konta na wskazany na fakturze numer rachunku lub
  2. zaloguj się do serwisu internetowego iPlus na stronie www.iplus.pl, w serwisie możesz dokonać płatności wybranej kwoty, jak i wybranych faktur lub
  3. zaloguj się do aplikacji mobilnej iPlus na swoim telefonie, opcja płatności rachunku dostępna jest na dole strony startowej lub
  4. wejdź na stronę systemu Płatności dostępną pod adresem www.plus.pl w zakładce Obsługa Klienta - Opłać fakturę online lub
  5. wejdź na link do płatności, który znajdziesz w e-mailu z Zieloną fakturą.
     

WAŻNE

  • Jeśli Twoja poczta zablokuje link, wybierz odblokuj. Dodaj e-mail od sieci Plus do zaufanych klikając - Zawsze ufaj temu nadawcy.
  • Aby zalogować się do iPlus musisz mieć PlusKod lub eHasło.
     

Ile mam czasu na zapłacenie rachunku?

Termin płatności rachunku to do 16 dnia Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, którego dotyczy Rachunek telefoniczny.
Należy jednak pamiętać, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych: za dzień zapłaty rachunku telefonicznego uważa się dzień wpływu należności na rachunek bankowy POLKOMTEL wskazany na rachunku telefonicznym.

Zawsze dokonuj płatności odpowiednio wcześniej, aby wpłata została zaksięgowana na koncie POLKOMTEL sp. z o.o. najpóźniej w dniu terminu płatności faktury. W przypadku upływu terminu zapłaty wobec POLKOMTEL wynikających z Rachunku telefonicznego, POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości korzystania z Usług świadczonych na podstawie Umowy, której dotyczy zaległość.

Gdzie znajdę informację o terminie płatności?

Dokładny termin płatności masz podawany na pierwszej stronie faktury VAT.

Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł
© 2021 Polkomtel Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. LTE™ to zastrzeżony znak towarowy należący do ETSI.