Tak, na żądanie możesz otrzymać billing. Rozróżniamy dwa rodzaje billingów:
- Podstawowy - zawiera informacje o łącznej ilości jednostek i kwocie brutto za wykonane usługi: połączenia głosowe, transmisja danych, MMS, SMS (z podziałem na wykonane w kraju oraz w roamingu), a także wartość pozostałych usług.
- Szczegółowy - zawiera informacje o zrealizowanych płatnych połączeniach z wyszczególnieniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty i godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty za połączenie z wyszczególnieniem ceny brutto i netto. Wydruk zawiera szczegóły połączeń głosowych, transmisja danych, MMS, SMS, pozostałych usług (z podziałem na wykonane w kraju oraz w roamingu).
Każdy z powyższych billingów możesz zamówić:
- jednorazowo,
- cyklicznie,
- za okres wsteczny - do 12 miesięcy.
Jak zamówić i ile kosztuje?
- W punktach Plusa (listę punktów znajdziesz na stronie http://www.plus.pl/znajdz-salon) lub przez kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601 (koszt zgodny z cennikiem operatora).
- Koszt za billing jest uzależniony od rodzaju zamówionego wykazu:
Usługa | Koszt jednego billingu |
Billing podstawowy | 6,15 zł z VAT |
Billing szczegółowy | 10,08 zł z VAT |
Dodatkowe informacje
- Billing będzie dostarczony na adres korespondencyjny do 14 dnia od złożenia zamówienia.
- Przy billingu bieżącym i cyklicznym otrzymasz potwierdzenie aktywacji danego typu wykazu, SMS o treści:
- Pobrana została oplata 6,15 zł za Billing podstawowy.
- Pobrana została oplata 10,08 zł za Billing szczegółowy. - Wygenerowanie billingu cyklicznego zostanie poprzedzone pobraniem opłaty za wykaz (z góry).
- Billing cykliczny wystawimy do 10 dnia miesiąca.
Wyłączenie billingu cyklicznego
- W punktach Plusa (listę punktów znajdziesz na stronie http://www.plus.pl/znajdz-salon) lub przez kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601 (koszt zgodny z cennikiem operatora).
- W przypadku dezaktywacji na żądanie oraz automatycznie w przypadku braku środków na koncie zostaniesz powiadomiony o wyłączeniu billingu, SMS o treści:
- Usługa billing cykliczny podstawowy została wyłączona.
- Usługa billing cykliczny szczegółowy została wyłączona.